י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חוזר הביתה

נתניהו מינה את מזכיר הממשלה לטפל בהגעתו של פולארד

פולארד שלא היה יכול לעבוד בשל המגבלות שהוטלו עליו והתקיים מאז שחרורו בעיקר מתרומות ותמיכה כלכלית. התבשר על ידי ראש הממשלה כי ישראל תדאג לצרכיו ולטיפוליה של אסתר פולארד שחלתה בסרטן, עוד אמר נתניהו כי הוא מינה את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שידאג באופן אישי לכל צרכיו והליך קליטתו בארץ

נתניהו מינה את מזכיר הממשלה לטפל בהגעתו של פולארד
מפגינים בישראל למען שיחרורו של פולארד, ארכיון צילום: Kobi Gideon / FLASH90.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח ביום שני עם האסיר המשוחרר ג'ונתן פולארד ורעייתו אסתר שיחה חמה ומרגשת, לאחר שהמגבלות על פולארד הוסרו ולא הוארכו. רה"מ נתניהו בירך את פולארד ואמר בשיחה: "אנו מחכים לך. אתה צריך להרגיש באמת בבית. אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם, ואנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם".

לא כל פרטי השיחה בין נתניהו לפולארד נחשפו אתמול (שלישי) בתיעוד שהפיץ ראש הממשלה, כתבת 'חדשות 12' יונה לייבזון חשפה אמש מה נאמר כשהמצלמות כבו. כאמור, יהונתן פולארד שוחח אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על כך שקיים את הבטחתו מלפני 20 שנה לסייע לו לעלות לישראל.

נתניהו אמר לפולארד שהוא מינה את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שידאג באופן אישי לכל צרכיו והליך קליטתו בארץ. פולארד שלא היה יכול לעבוד בשל המגבלות שהוטלו עליו והתקיים מאז שחרורו בעיקר בעזרת תרומות ותמיכה כלכלית. התבשר כי ישראל תדאג גם לטיפוליה של אסתר פולארד שחלתה בסרטן.

עוד חשפה לייבזון כי התפנית הגיעה לפני חודשיים כשגורמים ישראלים קיבלו אינדיקציות ואיתותים חיוביים מהממשל האמריקני שלא יתנגד להסרת המגבלות. וביום חמישי האחרון, בהנחיית ראש הממשלה, נפגש השגריר בוושינגטון רון דרמר עם גורמים בממשל האמריקני בנוגע לפולארד ושוחח עמם בנושא גם ביום שישי. הייתה אופטימיות אבל לא הייתה וודאות עד הרגע האחרון האם זה יקרה בסופו של דבר, אחרי ניסיונות בעבר שלא צלחו לאור התנגדות גורמים במערכת האמריקנית.

כזכור, ביום שישי האחרון בתום חמש שנים מאז שחרורו מהכלא הפדרלי בארה"ב לאחר ריצוי 30 שנות מאסר בעוון ריגול, הוסרו כלל המגבלות מעל האסיר היהודי המפורסם בעולם ג'ונתן פולארד. ובמוצ"ש אף פרסם פולארד תמונה היסטורית מרגשת בה הוא נראה חותך את רצועת האזיק האלקטרוני.

צחי ברוורמן בנימין נתניהו יהונתן פולארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד