י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דלתות גאש מציגה: דלתות כניסה מפוארות ומרשימות

תשכחו מכל מה שידעתם על דלתות כניסה ובואו להכיר מקרוב את הקולקציה החדשה והמעוצבת של חברת גאש דלתות בקטגוריית דלתות כניסה...

דלתות גאש מציגה: דלתות כניסה מפוארות ומרשימות
דלתות מפוארות צילום: יח"צ

דלתות כניסה הן האלמנט העיצובי הראשון הממתין לנו בפתח כל סביבת מגורים, ולכן, כל דלת כניסה לדירה או לבית, חייבת להיות מרשימה ומעוצבת מצד אחד ובטיחותית וממוגנת מצד שני. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם שונים, וביניהם: עץ מלא, אלומיניום ופלדה, כאשר בין יתר סוגי דלתות כניסה מובילות בקטגוריה תוכלו למצוא: דלתות כניסה פלדלת, דלתות כניסה בקו אפס ודלתות כניסה משקוף חובק.

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים דלת כניסה?

ההיצע ההולך וגדל של דלתות כניסה לפתח הבית/דירה, מחייב אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים בעת ביצוע ההזמנה וביניהם:

  • הסגנון העיצובי המועדף עליכם
  • חומר הגלם מהם מיוצרת הדלת, לרבות, סוג המילוי ועוביו
  • מנגנוני הנעילה המותקנים בגוף הדלת
  • רמת הגימור של הדלת
  • איכות אביזרי הפרזול המוטמעים בגוף הדלת

פרמטרים אלו משפיעים בין היתר על נראות הדלת, עמידותה לתנאי חוץ, אופן תחזוקתה ואיכויות המיגון. במקביל, חשוב להתייחס לסוג ותקופת האחריות המוצעת לכם, כאשר יש להבדיל בין אחריות מוצר המוענקת לכם מטעם המשווק/יבואן/יצרן לבין אחריות על ההתקנה המוענקת על ידי מתקיני הדלתות.

דלת מעוצבת לכניסה מרשימה

בונים? משפצים? רוצים להבטיח לעצמכם דלת כניסה מעוצבת ומרשימה ביופייה? אצלנו בחברת הדלתות גאש, חברת דלתות כניסה ופנים מובילה בתחומה, תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות מעוצבות לפתח הבית או הדירה. דלתות כניסה של חברת דלתות גאש משלבות בתוכן את כל מה שצריך ונחוץ לדלת כניסה, החל ממראה עיצובי מרהיב ביופיו, דרך מנגנוני ואמצעי נעילה מתקדמים מסוגם ועד לאביזרי פרזול יוקרתיים המעניקים מימד נוסף של עיצוב לכל דלת כניסה.

את דלתות הכניסה שלנו, אנו מייצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובאמצעות שיטות ייצור מתקדמות, כאשר חלק מהדגמים המוצעים על ידינו במסגרת מכירת דלתות כניסה כוללים דגמי מותג מובילים של חברת פלדלת וחברות נוספות העוסקות ומתמחות בהליכי תכנון וייצור של דלתות כניסה וביטחון.

לרשותנו, קולקציית דלתות כניסה מפלדה המשלבת בתוכה דלתות פלדה סטנדרטיות עם ציפוי טפט וינוריט וזאת לצד דלתות פלדה בגימור צבע בתנור/מגורען. כמו כן אנו מייבאים דלתות ביטחון ועץ מחברת Dieree האיטלקית וזאת לצד ייבוא של אביזרי פרזול איכותיים מחברת AGB האיטלקית. אביזרי פרזול אלו, משמשים אותנו למטרות שדרוג דלתות כניסה אותן אנו מייצרים במפעל הייצור המתקדם מסוגו הנמצא בבעלותנו.


דלתות • יח"צ

בין יתר סוגי הדלתות המשווקות על ידי במסגרת מכירת דלתות כניסה מעוצבות תוכלו למצוא:

  • דלתות כניסה פלדלת
  • דלתות כניסה מעוצבות המשלבות בתוכן אלמנטים יוקרתיים ו/או חלונות וסורגים דקורטיביים
  • דלתות כניסה HI TECH המשלבות בתוכן אלמנטים דקורטיביים בעיצוב מודרני ו/או חיפוי זכוכית יוקרתי
  • דלתות כניסה "SHICK" המשלבות בתוכן פסי ניקל מחורצים ו/או שיקועים צבועים בתנור

כל סוגי דלתות הכניסה המשווקות על ידינו, ניתנות להתאמה לכל גודל מפתח נדרש ובהתאם לסוג התקנת משקוף הרצויה לכם.

חברת גאש מציגה: 30 שנות מצוינות גם בקטגוריית דלתות כניסה

בימים אלו ממש, אנחנו בחברת גאש – המרכז הישראלי לדלתות, מציינים 30 שנות פעילות בענף דלתות פנים וכניסה, ומאפשרים לכל לקוחותינו ליהנות מקולקציה חדשה ומעוצבת של דלתות כניסה. אנו מזמינים גם אתכם לבקר באחד מסניפי המכירה שלנו ברחבי הארץ או לצפות בקטלוג הדלתות כאן.

למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור קשר עם יועצי הדלתות שלנו – www.gaash1.co.il

דלתות מעוצבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד