י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

012 - שירות איכותי, זמין וגמיש לכל בכל זמן

בימיי הקורונה יש צורך להגדיל את היקף תעבורת האינטרנט בצורה משמעותית. כמו כן, חשוב מאוד שהאינטרנט בניידים יהיה אמין ושלא יהיו בעיות של ניתוקים. 012 היא חברה שערוכה היטב להתמודד עם הגדלת העומסים על רשת האינטרנט

012 - שירות איכותי, זמין וגמיש לכל בכל זמן
גלישה בנייד צילום: פיקסביי

בימים אלו שהנייד הפך למצרך חובה לכל אחד, חשוב שתהיה חברה שתוכל לתת מענה לכול אחד ואחת לפי הצרכים האישיים. בימיי הקורונה יש צורך להגדיל את היקף תעבורת האינטרנט בצורה משמעותית. כמו כן, חשוב מאוד שהאינטרנט בניידים יהיה אמין ושלא יהיו בעיות של ניתוקים.

012 היא חברה שערוכה היטב להתמודד עם הגדלת העומסים על רשת האינטרנט. 012 יכולה לספק לכל הלקוחות אינטרנט מהיר, איכותי ואמין המותאם לכל אחד. מומלץ מאוד להיכנס לאתר האינטרנט של 012 ולהתרשם מהחבילות המוצאות. תוכלו גם להתייעץ עם נציגי השירות שישמחו להסביר לכם על כל חבילה ולהתאים את החבילה לכם את החבילה המתאימה לכם.

מה היתרונות של 012  

  • 012 מציעה לכם את התשתית האיכותית של פרטנר, תשתית שעובדת בכל מקום ללא בעיות ותקלות.
  • ההצטרפות ל-012 היא מאוד פשוטה. מתקשרים לנציג שירות או רוכשים דרך האתר, מצטרפים לחבילה והסים יישלח אליכם הביתה. אם אתם לא רוצים לחכות שהסים יגיע, יש אפשרות לקבל אותו בעמדות של פרטנר או לרכוש אותו בתחנות Yellow ולקבל החזר כספי על הרכישה.
  • 012 מציעה חבילות זולות יחסית לחברות אחרות באיכות גבוהה. תשלמו פחות ותקבלו יותר.
  • נציגי החברה נותנים מענה מהיר על כל שאלה ובעיה. לא צריך להתקשר ולהתייבש עד שמקבלים מענה. הנציגים שלהם נותנים שירות, אדיב, מקצועי ומהיר.

טסים לחו"ל, יש מענה מצוין בעבורכם.

מכירים את זה שאתם נמצאים בעיר בארץ זרה, אתם לא יודעים איפה אתם נמצאים, זה הזמן לקרוא ל-google maps  או ל-waze  שיעזרו לכם אבל אין לכם wifi ואתם מפחדים לשלם הון על גלישה בנייד ללא חבילה לחו"ל. עם 012 לא תהיה לכם בעיה כזאת. החברה מציעה לכם מגוון חבילות במחיר משתלם. תוכלו לגלוש מכל מקום במגוון מדינות ללא תלות ב-wifi וללא צורך לשלם כסף רב על הגלישה. לפני שאתם טסים לחו"ל, תכנסו לאתר של 012 ותתרשמו מהחבילות שהם מציעים. אם יש לכם שאלה על החבילות, או שאתם רוצים פרטים, נציגי השירות ישמחו לעזור לכם.

איך יודעים איזה חבילת הסלולר הכי מתאימה לכם.

אם הנייד שלכם לא זז, אם אתם משלמים יותר מדי, אם עשיתם שינוי משמעותי בחיים, זה הזמן לבחון אם חבילת הסלולר שלכם מתאימה לכם. אם יש לכם מכשיר חדש ואתם גולשים הרבה, רואים סרטים ומשחקים בנייד, אתם צריכים חבילת גלישה עם הרבה ג'גה בייט שתתמוך בצרכי הגלישה שלכם. אם אתם לא רוצים לגלוש הרבה, או שהמכשיר שלכם לא מתקדם, כדאי לכם לרכוש חבילה שהיא בסיסית. ההבדל בין החבילות הוא המחיר. אם אתם מתלבטים מה טוב לכם, מומלץ מאוד להתקשר לנציג שיתאים לכם את החבילה המתאימה לכם.

 

012 012 מובייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד