ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עם ישראל חי

בהפתעה גמורה: בעלי עסקים חרדים קיבלו צ'קים שמנים

קרן עם ישראל חי, יוצאת גם השנה עם הגרלת החלומות והשנה בסימן סיוע לעסקים חרדים • הקרן משקיעה מכספי התרומות שיאספו לשקם בעלי עסקים חרדים שנפגעו מהקורונה

בהפתעה גמורה: בעלי עסקים חרדים קיבלו צ'קים שמנים
מענקים לעסקים חרדים צילום: עם ישראל חי

4 אנשים שונים, מאזורים שונים בארץ - אך כולם סובלים מאותה בעיה: איך להמשיך ולהחזיק את העסק שלהם גם בימים המאתגרים של הקורונה?

יצחק טורק, הבעלים של חברת הסעות מוכרת מביתר עילית מספר: "העסק שלי התחיל להתבסס ולאחרונה קניתי טנדר חדש עם 20 מושבים כדי שאוכל לשרת עוד יותר תיירים... ואז הגיעה הקורונה. אין תיירים בפסח, אין נסיעות בל"ג בעומר, גם לא במהלך הקיץ וגם לא בסוכות - כל הזמנים האלה אני בדרך כלל מאוד עסוק. אני משלם על הרכב שלי כל חודש בתוספת ביטוח ופשוט לא יכולתי לעמוד בזה עד ששמואל סקט מ"קרן עם ישראל חי" עזר לי להמשיך. זו הייתה מתנה מהשמיים."

רוצים גם אתם לסייע לשיקום העסקים ולהשתתף בהגרלת החלומות? לחצו כאן>>>

אדם נוסף שנחשף לחסד העצום של הארגון, הוא איתמר, בעל עסק למחשבים מהישוב פדואל.  "דבר מטורף קרה לי במהלך הקורונה. בזכות הזום והלמידה מרחוק, אנשים היו צריכים לקנות מחשבים, מה שהיה אמור כביכול לעזור לעסק שלי, אבל אני מנהל עסק קטן ולא היה לי מלאי גדול במיוחד. ההזמנות נכנסו אבל לא הצלחתי לספק אותן. הספקים שלי שלחו את כל המחשבים לרשתות הגדולות בישראל וממש נשארתי בלי כלום. המענק שקיבלתי בזכות 'הגרלת החלומות' של 'קרן עם ישראל חי' ממש הציל את העסק שלי".


מענקים לעסקים • קרדיט: קרן עם ישראל חי

אבא מישקין - מוזיקאי מעמנואל בעל להקה לחתונות ושמחות: "אני אוהב את העבודה שלי כי אני מתפרנס מלשמח אנשים ולגרום להם לרקוד! חתונות, בר מצוות ואירועים מיוחדים זו ההתמחות שלי... אבל במשך 9 החודשים האחרונים - כלום. מי מזמין להקה היום? ממש לפני כמה ימים קיבלתי טלפון משמואל סקט מ'קרן עם ישראל חי' שאמר לי שיש לו כספים להעניק מהגרלת החלומות שיעזרו לי בתקופה הקשה הזו. לא האמנתי! ואז הבנתי מה ה' מתכנן. שימחתי אחרים במהלך כל השנים, אז עכשיו הגיע הזמן שאנשים ישמחו אותי... והם עשו בדיוק את זה. תודה גדולה להגרלת החלומות!"


לטובת העסקים החרדים • קרדיט: עם ישראל חי

עדות נוספת מגיעה מבעל חברת "ירושלים הפקות" לדפוס וקידום מכירות בירושלים: "יש לנו קרוב ל-20 עובדים וכולם היו בסכנת אובדן מקום העבודה. הלקוחות העיקריים שלנו הם בתעשיית התרבות בישראל; התיאטרון, הקונצרטים, האירועים הציבוריים הגדולים וכו'... אבל כולם ביטלו הכל מאז פברואר. ההזמנות הופסקו באחת והדברים מאוד לא קלים. משום מקום קיבלתי טלפון משמואל סקט 'מהגרלת החלומות' והוא פשוט הגיע להעניק לי צ'ק. בזכותו העסק שלנו
נשאר פתוח!"


צ'קים לעסקים • קרדיט: עם ישראל חי

מה משותף לכל הסיפורים הללו?

הכסף שניתן לכל בעלי העסקים הנ"ל ולעוד רבים נוספים מכל רחבי הארץ, שהגיע בזכות מכירת כרטיסים ל'הגרלת החלומות'. שנה שלישית ברציפות, ש'קרן עם ישראל חי', מגרילה דירת פאר בירושלים, בשווי של 1,000,000 (מליון) דולר

לכן - אנא לחצו כאן - ועזרו לנו לעזור לעוד אנשים! הם צריכים את התמיכה שלכם עכשיו יותר מתמיד. אתם יכולים לזכות בדירה מדהימה בירושלים בשווי $1,000,000 (מליון דולר) עם נוף להר הבית – ומהכספים שיתקבלו נמשיך לסייע לעסקים ישראלים שנפגעו קשות מהקורונה.

לחצו כאן עכשיו ונכפיל את הזמנתכם 1+1 חינם - קנו כרטיס אחד... קבלו 2!! ללא הגבלה!! כל כרטיס שתרכשו (ללא הגבלת כמות) יוכפל בחינם !!!

התבוננו בתמונות שלמעלה וקראו את סיפוריהם.

אלו הם אנשים אמיתיים עם אתגרים אמיתיים שלכולם אנחנו עוזרים בזכות הכרטיס שאתם רוכשים - אז לחצו כאן וקחו חלק בפרוייקט חשוב זה, ואולי דירת החלומות תהיה שלכם.

שמואל סקט

מייסד ומנהל

קרן "עם ישראל חי" והגרלת החלומות

נ.ב. מבצע ההכפלה מסתיים בקרוב אז הזדרזו ורכשו כרטיס כבר עכשיו >>>

 

הגרלת דירות עם ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד