י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא רוצים, אל תתחסנו

אדלשטיין זועם על השוואתו לד"ר מנגלה ימ"ש

שר הבריאות יולי יואל אדשלטיין זועם על ההשוואה ברשתות החברתיות, בינו לבין הרוצח הנאצי הארור דוקטור מנגלה ימ"ש. בציוץ מיוחד הבהיר אדלשטיין "חיסון זו זכות, לא חובה. תרצו תתחסנו, לא תרצו - אל תתחסנו"

אדלשטיין זועם על השוואתו לד"ר מנגלה ימ"ש
יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

סאגת החיסון, הסוף? בצל הסקרים המתפרסמים כי אזרחים רבים בישראל אינם מעוניינים להתחסן בחיסונים נגד נגיף הקורונה האמורים להגיע בקרוב לארץ. ובצל ההאשמות שהוטחו בשר הבריאות כי הוא מקדם חיסונים בכפייה, הגדילו לעשות גולשים ברשתות החברתיות ושיתפו תמונה בה נערכת השוואה מקוממת במיוחד בין יולי אדלשטיין אסיר ציון לשעבר ושר הבריאות של מדינת ישראל בהווה, לבין רוצח ההמונים הרוצח הגרמני הארור הד"ר מנגלה ימ"ש.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב לפרסום והדגיש בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "מכנים אותי דוקטור מנגלה, הרוצח הנאצי הארור. כי משרדי דואג למיליוני חיסונים עבור כלל הציבור. לקבל חיסון זאת לא חובה לא היתה ולא תהיה, לקבל חיסון זו זכות".

עוד כתב אדלשטיין, "חובתי כשר הבריאות לדאוג לכמות חיסונים נגד קורונה, המספיקה לכלל אזרחי ישראל. כך אני עושה וכך אעשה. תרצו תתחסנו, לא תרצו - אל תתחסנו".

כזכור פורסמו דיווחים כי שר הבריאות מחפש דרך משפטית על ידה יוכל לחייב את אזרחי ישראל להתחסן, וזאת בתגובה לסקרים שהראו כי רבים מאזרחי ישראל, לא ירצו לקבל את החיסון. הטענה על דבר החיוב להתחסן עוררה גם גל של תגובות של אוהדי קונספירציות שטענו כי כל הקורונה עניינה להשתלט על האנושות וכו'.

כאמור היום מזים שר הבריאות באופן סופי את השמועות והקונספירציות.

יולי אדלשטיין שר הבריאות קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד