ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הבחירות ימנעו?

שר האוצר הודיע: נערכים להעברת התקציב

האם ימנעו בחירות ברגע האחרון? מלשכתו של שר האוצר מודיעים היום כי המשרד נערך להעביר תקציב לשנת 2021 מייד עם תחילת השנה | העברת תקציב 2021 תהיה נקודת היציאה האחרונה של ראש הממשלה מההסכם עם כחול לבן

שר האוצר הודיע: נערכים להעברת התקציב
נתניהו וכץ מסתודדים במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם הבחירות ימנעו בדקה ה 90? ברקע המשבר המחריף בין הליכוד לכחול לבן שעיקרו סביב העברת התקציב, שר האוצר ישראל כץ מודיע היום (רביעי) כי הוא נערך להעביר תקציב לשנת 2021 מייד עם תחילת השנה.

בהודעה ששיגרו מלשכתו נמסר, כי שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם עם רה"מ בנימין נתניהו כי יציג בפניו ביום שני הקרוב, יחד עם גורמי המקצוע במשרדו את מסגרת תקציב 2021 יחד עם חוקי ההסדרים והשינויים המבניים הנלווים לתקציב אותם מסיימים להכין בימים אלו.

"בכך תהליך אישור תקציב 2021 יוצא לדרך", הודיעו, שעל פי הלו"ז, לאחר אישור ראש הממשלה, משרד האוצר יפעל למול גורמי הקואליציה ומשרדי הממשלה השונים, בהם גם משרד המשפטים, כדי לסכם את פרטי התקציב ולהביאו לאישור הממשלה בהקדם.

התוכנית של השר כץ הינה להעביר את התקציב לאחר אישור הגורמים הפוליטיים כבר במהלך חודש פברואר 2021, כשחודש לאחר מכן עלולה הכנסת להתפזר באופן אוטומטי באם לא יעבור תקציב.

"השר כ"ץ הבהיר בדיונים הפנימיים כי הוא נחוש לקדם במהירות את תקציב 2021 יחד עם הרפורמות החשובות, שמטרתן להבטיח את התאוששות וצמיחת המשק הישראלי בתקופה שלאחר משבר הקורונה, זאת לצד המשך הסיוע לשכירים, העצמאים ובעלי העסקים עד לסיום המשבר", נמסר.

נציין כי העברת התקציב לשנת 2021 תהיה נקודת היציאה האחרונה של ראש הממשלה מההסכם עם כחול לבן, שעם העברת התקציב יאלץ לקיים את הרוטציה או שמא לפזר את הכנסת, כשבני גנץ יכהן כראש הממשלה בתקופת הבחירות עד להרכבת ממשלה רשמית.

תקציב המדינה משרד האוצר מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד