י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש בראש נגד החרדים

גנץ דורש מראש הממשלה: אשר את העלאת הקנסות כבר ביום שני

יו"ר כחול לבן בני גנץ מסיר בימים האחרונים את הכפפות בכל הנוגע להתנהלותו בקואליציה. היום מגיע תורם של החרדים עליהם זועם גנץ בעקבות התקפות נגדו בימים האחרונים והוא דורש לפני זמן קצר מראש הממשלה להביא להצבעה ביום שני את ההחלטה להעלאת הקנסות

גנץ דורש מראש הממשלה: אשר את העלאת הקנסות כבר ביום שני
נתניהו וגנץ שומרים הנחיות צילום: Marc Israel Sellem/POOL

סאגת העלאת סכום קנסות הקורונה שהסעירה את החרדים, חמקה לאחרונה מסדר היום, וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' החרדים ניסו להגיע לפשרה בנושא בשקט ומאחורי הקלעים וניצלו את העובדה שהחוק לא עולה להצבעה. 

כעת מאתגר יו"ר כחול לבן גנץ את ראש הממשלה ויוצא ראש בראש מול החרדים - אולי כנקמה על דברי השר דרעי שתקף אותו על הקמת ועדת הבדיקה לרכש הצוללות וכן ביקורת שנשמעה מהסיעות החרדיות בנושא חוקי הגיוס והגיור - כשהוא דורש לקדם את הליך החקיקה בנושא כפי שסוכם בקבינט.

שר הביטחון גנץ שיגר הערב (רביעי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו הוא דורש ממנו להביא להצבעה בכנסת את הגדלת הקנסות - כפי שסוכם בקבינט - כבר ביום שני הקרוב.

גנץ כתב לנתניהו כי כבר ב-5.10.20, נידונה הסוגיה בקבינט וכי התקבלה החלטה להעלות את הקנס ל 25,000 ש"ח. גנץ מבהיר במכתב כי "אי מימושה של החלטת הקבינט פוגע ביכולתנו להילחם בתחלואה, לפתוח את המשק ולהגביר את כלי האכיפה שברשותנו".

"לא יתכן שבזמן שאנו דנים בישיבות הקבינט על דרכים לשמירה על ההנחיות וחיזוק המשמעת והאכיפה" כותב גנץ, "אנו מעכבים מסיבות בלתי ברורות את מימוש ההחלטה. מדובר במסר בעייתי לציבור ונטילת כלי משמעותי ממערכת אכיפת החוק".

בני גנץ קורונה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד