י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניסה לשחד את השריפים

בכיר ב'אפל' מואשם: הציע רישיון נשק תמורת אייפדים

ראש מערך האבטחה בחברת 'אפל' מואשם כי ניסה לשחד שני שריפים מקומיים בכדי שאלה יעניקו לו רישיון לנשיאת נשק והוא בתמורה יעביר להם מתנה שווה במיוחד - 200 אייפדים יוקרתיים תוצרת החברה | ב'אפל' יוצאים להגנתו וטוענים כי לא נמצא חשוד בעבירה כלשהי

בכיר ב'אפל' מואשם: הציע רישיון נשק תמורת אייפדים
מאבטח. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב אישום הוגש נגד תומאס מויר, ראש מערך האבטחה העולמי של חברת Apple, בגין ניסיון לשחד שני שריפים מקומיים במטרה לקבל רישיונות לנשיאת נשק (CCW). על פי הדיווח, מויר, תושב קליפורניה שבארה"ב, הציע לשני הפקידים "תרומה" של 200 אייפדים בשווי 70 אלף דולר – עבור ארבעה רישיונות, כך על פי כתב האישום.

על פי הדיווח, בכלי התקשורת המקומיים, האייפדים מעולם לא סופקו מכיוון שב-2019 גילו במשרד השריף כי הנושא נמצא תחת חקירה, לאחר שהתובע המחוזי החליט לבדוק את הרישומים על אותם רישיונות.

פרקליטו של מויר, אד סוונסון, מסר בתגובה לאתר The Verge כי הוא חף מפשע מהאשמות שהוגשו נגדו, והוסיף כי הוא סבור שהוא נפגע בעקבות סכסוך בין משרד התובע הכללי ומשרד השריף. "הוא לא עשה שום דבר רע ופעל ביושר לאורך הקריירה שלו. אין לנו ספק שהוא יזוכה במשפט", ציין עורך דינו.

גם בחברת 'אפל' מגנים על מויר וטוענים כי לא נמצא חשד לעבירה. בהצהרה שמסרה החברה לתקשורת נאמר כי "לאחר שלמדנו את פרטי האירוע, ערכנו חקירה פנימית מקיפה ולא מצאנו סימנים לביצוע עבירות".

אפל אייפד רישיון נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד