י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תועד במצלמת אבטחה

צפו: ילדה בת 6 נופלת מהמרפסת ונעמדת על הרגליים

סרטון ויראלי: ילדה בת שש ניצלה בנפילה ממרפסת ביתה בגובה 12 מטרים, לאחר שנחתה היישר אל ערמת שלג. נפילתה תועדה במצלמת אבטחה. היא נראית מתרוממת וצועדת על רגליה כאחד האדם

צפו: ילדה בת 6 נופלת מהמרפסת ונעמדת על הרגליים
ילדה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ילדה כבת 6 נפלה מגובה של 12 מטרים ממרפסת ביתה, הישר אל הרחוב. למזלה ניצלה בזכות שכבת שלג עבה שבלמה את נפילתה העוצמתית והצילה את חייה. התקרית התרחשה בעיר טומסק שברוסיה, והסרטון שצולם דרך מצלמת אבטחה, הפך לויראלי ברחבי העולם.

האירוע, שהתרחש בשבת האחרונה, קרה בזמן שאמה של הילדה לא הייתה בבית. מיד לאחר הנפילה היא קמה ונעמדה על הרגליים ועלתה לביתה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים שם אושפזה במחלקת טיפול נמרץ עקב זעזוע מוח קל ממנו סבלה, אך לאחר מספר שעות הועברה למחלקה רגילה.

בסרטון ניתן לראות שהילדה, שהייתה לבושה במעיל ובשאר ציוד חם לחורף, נפלה ממרפסת ביתה בשעות הערב, כאשר בחוץ הטמפרטורה עמדה על כמינוס 6 מעלות. מה שהדהים רבים מהצופים, היא העובדה שכעבור כמה שניות שנפלה, הילדה קמה וחזרה אל ביתה.

ועדת החקירה ברוסיה, שעדיין בודקת את המקרה סיפרה לתקשורת המקומית כי "הנערה נפלה ישר אל עבר סחף השלג וסבלה מפגיעות גוף קלות ולכן אושפזה. אמה נעדרה מהבית בזמן נפילת הילדה". 

רוסיה נפילה מגובה נפילה ממרפסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד