י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מגלגלים אחריות

נתניהו מאשים: "בדרך לבחירות" • כחול לבן: "הכל בגלל המשפט"

הכנסת הנוכחית תלויה על בלימה, ובעוד התאריך שנקבע להעברת התקציב קרב ובא, רה"מ נתניהו בוחר לגלגל את האחריות לכיוונה של השותפה הכפויה - מפלגת כחול לבן. רק ששם לא נותרו אדישים ובחרו לתקוף את רה"מ נתניהו בסיבה העיקרית לדבריהם, מדוע לא עבר התקציב | צפו

נתניהו מאשים: "בדרך לבחירות" • כחול לבן: "הכל בגלל המשפט"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

המועד בו הכנסת צפויה להתפזר בלא שיעבור התקציב, מתקרב. והרחש סביב הבחירות האפשריות גובר, רוב הפוליטיקאים מעריכים כי ישראל בדרך לבחירות מלבד כמה אופטימיים שמעריכים או שמא מקווים כי בני גנץ יתקפל שוב וידחה את הקץ לעוד כמה חודשים.

בינתיים, הבוקר (חמישי) ראש הממשלה מגלגל את האחריות לכיוונה של כחול לבן ואומר בטקס מיוחד בשדה התעופה כי באם המצב לא ישתנה מכיוונה של כחול לבן דווקא, ישראל תצעד בקרוב לבחירות.

"לגבי קיום הסכמים", אמר נתניהו במסיבת עיתונאים, "אם נראה גישה אחרת מכיוונה של כחול לבן ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה, אני חושב שנוכל להמשיך לעבוד יחד".

נתניהו הוסיף והבהיר: "אם לא, אני חושב שכל אחד מבין שזה מוביל לצערי לבחירות", תוך שהוא מציין, "אני מעדיף שנהיה מאוחדים ונעסוק בהבאת השלום האמיתי והבאת מיליוני החיסונים וכמובן המשך בניית הכלכלה שלנו".

בכחול לבן לא נשארו חייבים ומסרו בתגובה כי "מי שמפר הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב המדינה ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה בנימין נתניהו. לא סתם בכל סקר רוב מוחץ של הציבור מאשים את נתניהו בהליכה הצפויה לבחירות - כי זו אמת", לדבריהם "אם לא היה משפט - היה תקציב".

בתוך כך, יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (חמישי) בגלצ, את גנץ ואמר כי, "בני גנץ עוד פעם ימצא סיבה למה לוותר לנתניהו. כל ההצהרות והראיונות בתקשורת, זה הכל מסך עשן, כולל הוועדה שהוא הולך למנו".

ביבי נתניהו בני גנץ בחירות ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד