י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דופלקס חלומי

ביקוש עצום: כך תזכו בדופלקס עם נוף אדיר לכנרת

שנה שלישית להגרלה המפתיעה של 'עלי שיח' על דופלקס חלומי עם נוף לכנרת, שלוש שנים, שלושה פרסים יקרי ערך ושלושה חלומות שעומדים להתגשם. כל הפרטים על הגרלת הזריזות של 'עלי שיח'

ביקוש עצום: כך תזכו בדופלקס עם נוף אדיר לכנרת
כנרת צילום: פלאש 90

נערים מיוחדים נכללים בקבוצות סיכון מהקורונה ונאלצים להיזהר כפליים, בעקבות כך נוצר עומס גדול על הדירות, ומשפחות רבות לנערים בעלי צרכים מיוחדים לא מצליחות להכניס את ילדיהם לדירות ייעודיות. מלבד ההתמודדות הקבועה שלהם, הם מתמודדים עם השלכות הקורונה והצורך לשהות בבית פנימה, בתוך המלוניות והדירות של 'עלי שיח'.  אם בשגרה הפעילות האינטנסיבית דורשת מאגרים רבים, בתקופת הקורונה עלה הצורך בדירות ובפעילות מוגברת לילדים ולנערים המיוחדים הנמצאים בקבוצות סיכון להדבקות בקורונה, ו'עלי שיח' עמל לספק לכל נער או נערה את הצורך הבסיסי- בית.

>>הצטרפות להגרלה של עלי שיח על דופלקס <<

בעקבות הצורך הדחוף בדירות מותאמות ארגון 'עלי שיח' פתח בקמפיין הגרלה מיוחד הקורא לציבור: "אתם תצילו אותם ותכניסו אותם לדירות, ואנחנו נכניס אתכם לדופלקס מפואר בטבריה" הכולל שתי קומות ומשתרע על 150 מ"ר, עם חצר ענקית ונוף מדהים לכנרת. ועד להגרלה הגדולה יש עוד הרבה מתנות אטרקטיביות במיוחד.

"כהורה לילדים מיוחדים, זכיתי להכיר מקרוב את ההתמודדות הלא פשוטה והיום יומית של משפחות לילדים מיוחדים." מעיד הרב חיים פרקל, יו''ר עלי שיח. "מאז שהקמנו את הארגון, לפני 30 שנים, הפך 'עלי שיח' מארגון שנותן כתף להורים ולילדים, לארגון שמעניק מעטפת חמה, אנושית ומקצועית לילד ומשפחתו במשך כל השנה. בכרטיס שתרכשו כאן, תוכלו גם להעניק לילד מיוחד קורת גג חמה ועוטפת, וגם לזכות בדופלקס ענק עם נוף פנורמי לכנרת."

הממהרים להצטרף להגרלה של 'עלי שיח' על דופלקס חלומי עם נוף לכנרת. עד טו' כסלו (יום שלישי 1.12) יכנסו חינם להגרלת בונוס נוספת על שלושה פרסים לבחירה!

נשאר לך רק לבחור מה לקחת!

מצלמה יוקרתית, הוברבורד, שייקר נינג'ה, כ. אשראי טעון, טרמפולינה, מיני בר של תמי 4, חנוכיה, כובע פרסטר, פליימוביל, לגו ענק, מגהץ קיטור, תכשיט יוקרתי.

 

אז איך מצטרפים? מקליקים כאן > בוחרים כרטיס בודד או חבילה משתלמת > בוחרים מתנה > ואתם בדרך לדופלקס...

לפעמים חלומות מתגשמים, הפעם זה יהיה הדופלקס שלכם...

>>להצטרפות להגרלה על דופלקס מול הכנרת - לחצו כאן<<

עלי שיח דופלקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!