י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בטקס קבלת הפנים

מרואן אלחל הפתיע את נתניהו ושאל על פרס הנובל; מה השיב רה"מ?

כתב רשת הטלוויזיה הממלכתית של איחוד האמירויות מרואן אלחל הפתיע את ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו התייחסות להגשת המועמדות שלו לפרס הנובל על ידי הלורד דייוויד טרימבל. מה השיב נתניהו?

מרואן אלחל הפתיע את נתניהו ושאל על פרס הנובל; מה השיב רה"מ?
נתניהו מקבל את המשלחת מהאמירויות צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

במהלך טקס קבלת הטיסה הראשונה של "פליי-דובאי" כתב רשת הטלוויזיה הממלכתית של האמירויות מרואן אלחל הפתיע את ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו התייחסות להגשת המועמדות שלו לפרס הנובל על ידי הלורד דייוויד טרימבל, זוכה פרס נובל לשלום.

"ברכות על המועמדות לפרס נובל לשלום יחד עם הוד מעלתו השייח' מוחמד בן זאיד. מזל טוב." פנה הכתב האמירתי מרואן אלחל לראש הממשלה נתניהו ושאל, "מה אתה אומר על זה?"

ראש הממשלה נתניהו השיב: "דייוויד טרימבל, מקדם שלום אמיתי שזכה בפרס נובל לשלום, ולא בכדי, זה שהוא יגיש את המועמדות זה כבוד גדול ואני מתכבד לחלוק את הכבוד עם השייח' מוחמד בן זאיד".

כזכור טיסת הנוסעים המתוכננת הראשונה מדובאי לישראל המריאה הבוקר מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי בשעה 9.40 ביום חמישי בבוקר שעון מקומי ולאחר טיסה בת ארבע שעות 'פליי דובאי' FZ1163 נחתה בשדה התעופה בן גוריון בתל אביב בשעה 11.35 בבוקר (שעון מקומי).

שיתוף הפעולה בין שתי המדינות החל לאחר שאיחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי אברהם ההיסטוריים ב-15 בספטמבר, עם נורמליזציה מלאה של היחסים עם ישראל. בתיווך ארה"ב, ישראל הסכימה לעצור את הסיפוח המתוכנן בגדה המערבית. איחוד האמירויות וישראל חתמו על הסכמי שותפות רבים מאז, וחברות התעופה מצפות גם לעלייה בטיסות כאשר שתי המדינות נפתחו לעסקים ולתיירות.

חברת התעופה הלאומית אבו דאבי אתיחאד וחברת התעופה אמירייט של דובאי הודיעו גם הם על שירות הנוסעים לישראל החל מינואר. חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע יחלו בקרוב פעילות משלהן בדובאי ב-3 בינואר.

בנימין נתניהו דובאי מסיבת עיתונאים פרס נובל לשלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד