י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא מפסיק לייצר כותרות

בנו של ראש הממשלה השווה את המפגינים לדאעש

יאיר נתניהו מעורר שוב את הסערה סביב סרטון אותו הפיקו בקמפיין הליכוד בשנת 2015 עת התמודד בוז'י הרצוג מול נתניהו במסגרת 'המחנה הציוני', ברכב נראים 'לוחמי דאע"ש' נוסעים עם דגלים שחורים, 'ופונים שמאלה' לכיוון ירושלים כשעל הרכב יש מדבקה 'המחנה הציוני'. הערב ה'דגלים השחורים' על הכוונת...

בנו של ראש הממשלה השווה את המפגינים לדאעש
ההפגנה בבלפור צילום: באדיבות מצלם

הרוחות במערכת הפוליטית סוערת הערב (מוצאי שבת) עם ההשוואה המקוממת אותה ערך בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, עת העלה לרשתות החברתיות סרטון, בו נראים 'לוחמי דאע"ש' בדרכם לירושלים, עם הכיתוב "ההסעות לבלפור'.

"נזכרתי מאיפה השיירות עם הדגלים השחורים מוכרים לי" כתב נתניהו הבן, והעלה סרטון בו נראה ג'יפ עם לוחמים המחזיקים בידם דגלים שחורים 'פונים שמאלה' לכיוון ירושלים. על מנת לחדד ולהבהיר את העקיצה הוסיף יאיר נתניהו את הכיתוב "ההסעות לבלפור".

יאיר נתניהו הוא לא הראשון שעושה שימוש בסרטון הזה, ולא מדובר בסרטון של לוחמי הארגון הרצחני דאע"ש. מדובר בסרטון אותו הפיקו בקמפיין הליכוד בשנת 2015 עת התמודד בוז'י הרצוג מול נתניהו במסגרת 'המחנה הציוני', ברכב נראים 'לוחמי דאע"ש' נוסעים עם דגלים שחורים, 'ופונים שמאלה' לכיוון ירושלים כשעל הרכב יש מדבקה 'המחנה הציוני'.

בתנועת המחאה 'הדגלים השחורים' הגיבו מיד להעלאת הסרטון והוספת הכיתוב 'ההסעות לבלפור' ועקצו את נתניהו הבן והאב יחד "נתניהו האב הוא כישלון בקורונה, בכלכלה וכישלון גם כאב. אב טוב היה מאפשר לבנו לחיות חיים עצמאיים ולקבל את הטיפול לו הוא זקוק".

כזכור, כבר ב-2015 התקוממו רבים לאור ההשוואה המזעזעת שעשו בליכוד, עם פרסום הסרטון שאומר כי השמאל יביא את דאע"ש לירושלים. מ'המחנה הציוני' הגיבו בזמנו "נתניהו חי בסרט אם חושב ששכחנו את הכילון הקולוסאלי של בתחום הביטחון..." ראש השב"כ לשער יובל דיסקין הגיב גם הוא ואמר כי ראש הממשלה הוא האיש ששחרר את השייח אחמד יאסין, בנה מחדש את החמאס, ושחרר מחבלים, ועוד... איבד את הבושה.

יאיר נתניהו מחאת הדגלים השחורים דאע''ש ההפגנות בבלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד