י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מפקיר את הזירה

ביקורת מבית נגד השר: "מקומם שליצמן ויתר על מקום בקבינט"

לאחר שדיווחנו לראשונה בערבו של יום חמישי האחרון כי שר השיכון יעקב ליצמן החליט שלא לשוב לשולחן קבינט הקורונה, מופנה זעם כלפיו מתוך המפלגה. "החליט על דעת עצמו לוותר ולא להיות חבר בוועדת השרים לענייני הקורונה", כך מבקרים בכירים במפלגה ומציעים שמות

ביקורת מבית נגד השר: "מקומם שליצמן ויתר על מקום בקבינט"
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

הפרסום ב'בחדרי חרדים' כי השר החדש - ישן, יעקב ליצמן ששב לפני כשבוע וחצי לשולחן הממשלה, מסרב להצטרף מחדש לקבינט הקורונה, מעורר זעם בסיעת 'יהדות התורה', כאשר בכירים בסיעה תוקפים את החלטתו וקוראים לו לדרוש שימונה נציג אחר מטעם הסיעה.

בכירים ב'יהדות התורה' אומרים בעקבות החלטתו של ליצמן, כי, "אין דבר יותר מקומם מהעובדה שהשר ליצמן, שהינו השר היחיד ביהדות התורה החליט על דעת עצמו לוותר ולא להיות חבר בוועדת השרים לענייני הקורונה, שם מתקבלות החלטות הרות גורל הקשורות לציפור הנפש של הציבור החרדי".

"איך ניתן להתלונן לאחר מכן על החלטות שתתקבלנה בועדה הפוגעות ומתעמרות בציבור החרדי, כאשר בחרנו להשאיר בזירה את דרעי להלחם לבדו", תוהים הבכירים בסיעתו של ליצמן, כשזה בעצמו העלה על כך תלונות בתקופה שהיה מחוץ לממשלה.

אותם בכירים העלו דרישה בפני ליצמן, לפיה: "אם ליצמן חושש וחושב שלא תהייה לו מספיק השפעה, שידרוש כי אחד מחברי הכנסת של יהדות התורה יהיה חבר בוועדת הקורונה ויילחם עבור הציבור החרדי בכבוד בוועדה. אותם גורמים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אף הציעו שמות; "זה יכול להיות גם טסלר, אייכלר, יעקב אשר, פינדרוס או ברוכי".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ביום חמישי ב'בחדרי חרדים', השר ליצמן החליט שלא לשוב לשמש כחבר בקבינט הקורונה. ובעצם הנציג החרדי היחיד שנותר שם לעת עתה, הינו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים', בחודש האחרון התלוננו ח"כים ב'יהדות התורה' בישיבות הסיעה כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו לערב את הנציגים החרדים, כשהם מעלים טענה כי אסור מבחינתם להשאיר את כל הזירה החרדית בהליך קבלת ההחלטות רק בידיים של השר אריה דרעי.

יעקב ליצמן יהדות התורה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד