ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חלום שהתגשם

אשתו של המחוסל האיראני: "רצה למות מות קדושים"

החיסול באיראן של מוחסן פחריזאדה, היכה רבים בהלם | השלטון שהובך מהפגיעה המדויקת והמורל הלאומי שצנח | אשתו של המחבל המדען הופיעה בתקשורת והבטיחה כי "אלף אחרים יגשימו את מותו"

אשתו של המחוסל האיראני: "רצה למות מות קדושים"
אילוסטרציה צילום: unsplash

טהרן נשבעה לנקום בישראל לאחר החיסול ביום שישי האחרון, כזכור מוחסן פחריזאדה חוסל על ידי מתנקשים סמוך לבירה טהראן, אשתו ששמה לא פורסם, הופיעה אתמול (שבת) בטלוויזיה הממלכתית לבושה בשחור ואמרה כי "מותו יעורר אלף אחרים שיגשימו את עבודתו". היא אמרה: "הוא רצה למות מות קדושים ומשאלתו התגשמה".

בתיעוד נראית גופתו של פחריזאדה בארון מתים פתוח עטוף בדגל איראני במסגד במרכז טהראן, המדינה הנשלטת על ידי אייתולות מבכה בפומבי את אובדן המדען שכונה "אבי הפצצה האיראנית".

בהודעת צבא איראן לאחר החיסול ביום שישי האחרון נכתב: "לרוע המזל הצוות הרפואי לא הצליח להחיות אותו, ולפני מספר דקות השיג המנהל והמדען הזה את המעמד הגבוה של קדושים מעונים לאחר שנים של מאמץ ומאבק".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים': ביום שישי האחרון חוסל מנהל תוכנית הגרעין האיראנית, מוחסן פחריזדה. אחד היעדים הבכירים ביותר לסיכול תוכנית הגרעין של איראן, שחוסל ביום שישי בסמוך לכניסת שבת.

לפי הדיווחים בתקשורת הזרה, אלמונים התקרבו אליו בעיר אבסרד שבצפון איראן, וירו בו מטווח אפס בראשו, בתקשורת העולמית דווח כי הוא היה המדען היחיד שהזכיר נתניהו כשהציג את ארכיון הגרעין האיראני שנתפס על ידי סוכני מוסד ישראלים.

בערוץ "אל ערבייה" דווח כי מדובר באחד מהיעדים הבכירים ביותר של סוכנויות ביון שונות לסיכול תוכנית הגרעין של טהרן, ונחשב לבכיר ביותר, החיסול מגיע פחות משנה לאחר חיסולו של מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה קאסם סולימאני.

לפי הדיווחים מאיראן, אלמונים הגיעו צמוד אליו בעיר אבסרד שבצפון איראן, וירו בו מטווח אפס בראשו. כוחות הצלה לקחו אותו לבית חולים, אך הרופאים נכשלו בניסיונות ההצלה והכריזו על מותו.

מוחסן פחריזאדה חיסול באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד