י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התפטרות מסתורית

רגע לפני החיסון: המנכ"ל מתפטר

רגע לפני שהחיסון מאושר לשימוש, ושבועיים אחרי הרכישה העצומה שביצעה מדינת ישראל, מנכ"ל פייזר ישראל, ד"ר מירון ליבנה, עזב את תפקידו

רגע לפני החיסון: המנכ"ל מתפטר
חיסון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

האם הוא יודע משהו שאנחנו לא? ימים בודדים לפני שמנהל המזון והתרופות האמריקני מאשר את החיסון של 'פייזר' לשימוש, שבועיים בלבד לאחר שישראל חתמה על הסכם עם החברה לרכישת 8 מיליון חיסוני קורונה שיספיקו ל-4 מיליון איש, מנכ"ל פייזר ישראל ד"ר מירון ליבנה עוזב את תפקידו, כך פורסם ב'דה מרקר'.

לאור העובדה שכל הפרסומים עד כה בקשר לחיסון מגיעים אך ורק מפרסומי החברה עצמה וללא שניתן לו כל אישור מגורם רפואי חיצוני, ההתפטרות מעלה שאלות נוקבות שקשה לספק להן מענה. ההתפטרות גוררת גל של ספקולציות ושמועות שקשה לבסס או להפריך. יתכן שההתפטרות אקראית ואין לה קשר לחיסון המתקדם, כמו שעולות השערות שמשהו במחקר ובפיתוח השתבש לכאורה והמנכ"ל מעדיף להיות בחוץ כשהדברים מתבררים.

קשה לדעת מה באמת גרם להתפטרות. אם לשפוט על פי הודעת החברה עצמה, הרי שנמסר כי "אחרי קריירה ארוכה ומרשימה, ד"ר מירון ליבנה יעזוב את פייזר כדי לבחון אפשרויות חדשות". כפי שניתן לראות ההודעה לא מפזרת את הערפל סביב ההתפטרות המפתיעה, יש שיאמרו שהיא אף מסמיכה אותו.

נזכיר כי בשבועיים האחרונים סיכמה ישראל עם פייזר על רכישת מיליוני מנות חיסון שיגיעו לארץ מיד לכשיאושר על ידי הFDA.

חברת פייזר חיסון לקורונה התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד