י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מרגש: קסם של הצלת חיים

קוסם באירועים שמתנדב כחובש באיחוד הצלה, הציל את חייו של אחד הילדים במהלך הופעה, כשהילד אותו הציל חגג יום הולדת, הגיע הקוסם להפתיע אותו ואת חבריו

מרגש: קסם של הצלת חיים
הקוסם עם הילד צילום: דוברות איחוד הצלה

אהרון אביטל מאלעד משמש לפרנסתו כקוסם לילדים בדמותו של ״אהרון הקוסם״, ומדהים כל פעם מחדש את הנוכחים בלהטוטים וקסמים מיוחדים, במקביל משמש אהרון כחובש מתנדב בארגון רפואת החירום ״איחוד הצלה״ ונותן מענה רפואי ראשוני במקרי חירום מדי יום ובהתנדבות מלאה.

לפני מספר חודשים הופיע אהרון במסיבת יום הולדת ברעננה כאשר בעיצומה של ההופעה ראה כי פניו של אחד הילדים שהשתתפו במסיבה מכחילים והוא מחזיק את הצוואר ואינו מצליח לנשום בצורה סדירה, ההורים ששהו במקום נלחצו מאד אך ״אהרון הקוסם״ לא איבד את עשתונותיו וביקש מעוזרו במופע לרוץ להביא אליו את תיק הציוד הרפואי אותו הוא מחזיק בדרך קבע ברכבו, כאשר במקביל הוא ניגש לילד שנחנק. אחד הילדים סיפר שהילד נחנק לאחר שאכל פופקורן אהרון שטיפל לא פעם במקרים מעין אלו ביצע באופן מיידי תמרון היימליך לילד, על מנת להוציא את החתיכה התקועה מקנה הנשימה שלו, לאחר שהילד התחיל לחזור לנשום בכוחות עצמו הוא פונה להמשך טיפול והשגחה בבית החולים.

חוגגים יום הולדת • קרדיט: דוברות איחוד הצלה

בשבוע שעבר מלאו לאדם – הילד שאהרון הציל, 11 שנים, בהפתעה מוחלטת הגיע אהרון למסיבת יום ההולדת בהשתתפות בני משפחתו של הילד בכפר סבא ״באתי להשלים לו את החצי השני של המופע, שהוא לא הספיק לראות בגלל שנחנק״ צחק אהרון.

״הקוסם הזה הוא פשוט מלאך שאלוקים שלח להחזיר את אדם לחיים״ אמרה אמו בהתרגשות ״לאדם שלנו זה ממש לא מובן מאליו שהוא חוגג 11. מאז שנולד הוא עבר שלושה ניתוחי לב והוא מתפקד עם חצי לב. בזכות אהרון הקוסם זכינו לחגוג לאדם יום הולדת 11״.

״אני לא מאמין ש״אהרון הקוסם״ הגיע לשמח אותי״, אמר חתן השמחה, אדם. ״הוא הציל את החיים שלי. אני אוהב אותו. הוא בן אדם נדיר״

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר: "החובש אהרון אביטל הוא הוכחה שאפשר לשלב התנדבות והצלת חיים עם כל מקצוע. במקרה הזה ידי הקסם שלו הצליחו להציל ילד מחנק. זה מעיד על חשיבות רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה שפרושים בכל עת, בכל מקום".

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד