י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התגורר בקרוואן

היזם המיליונר לא שרד את השריפה בביתו; איוונקה טראמפ ספדה

מנכ"ל זאפוס לשעבר, טוני שיי, נפצע קשה בשריפה שפרצה בבית בו שהה, הוא אושפז בבית החולים אך לא שרד את הפציעות הקשות, טוני היה מולטי מיליונר והונו נאמד ב-840 מיליון דולר | איוונקה טראמפ ספדה לו: "אובדנו של ידידי היקר"

היזם המיליונר לא שרד את השריפה בביתו; איוונקה טראמפ ספדה
טוני שיי צילום: מתוך טוויטר

מנכ"ל זאפוס לשעבר, טוני שיי, נפצע קשה בשריפה שפרצה בבית בו שהה, הוא אושפז בבית החולים אך לא שרד את הפציעות הקשות, טוני היה מולטי מיליונר והונו נאמד ב-840 מיליון דולר.

המולטי מיליונר מנכ"ל חנות הנעליים המקוונת זאפוס לשעבר, נפטר ביום שישי מפצעיו בגיל 46, תשעה ימים לאחר שנשלף מחוסר הכרה על ידי כבאים מבית בקונטיקט באמצע הלילה.

טוני שיי, ששוויו נאמד בכ-840 מיליון דולר, פרש לפני שלושה חודשים מהעסק אותו הקים. החברה שהקים שווה היום כמיליארד דולר.

הכל החל כשאזעקה נשמעה בביתו של שיי בשעה 3:30 בבוקר ב-18 בנובמבר. הכבאים פרצו לבית בקונטיקט לאחר שנאמר להם שמישהו נלכד בתוכו, כך לדברי ראש מערך הכבאות תומאס קורסיו.

טוני נזקק להחייאה בזירה ופונה לבית חולים בניו לונדון, ומשם הוטס במסוק למתקן רפואי בברידג'פורט.

"טוני נפטר ביום שישי, משפחתו הייתה לצידו", נאמר על פי סוכנות הידיעות AP. הוא השאיר הורים ואת אחיו: אנדי ודייב.

הנכס היה בבעלות מקורב עסקי של טוני, כך עולה מהתיעוד, אך לא ידוע אם גם המקורב שהה בבית באותה עת. מקורבו רכש את הבית הצנוע באוגוסט, באותה תקופה בה פרש טוני מזאפוס.

טוני, נולד באילינוי והיה בן למהגרים מטייוואן, למד באוניברסיטת הרווארד לפני שהצטרף לזאפוס - שנקראה אז ShoeSite - בשנת 1999.

כמנכ"ל, הוא עזר להפוך את העסק באינטרנט לעסק ששווה מיליארד דולר. זאפוס נמכרה לאמזון תמורת 1.2 מיליארד דולר בשנת 2009, אך טוני נשאר בחברה עד לפרישתו מוקדם יותר השנה.

בעליו של אמזון ספד לטוני. "העולם איבד אותך מוקדם מדי, סקרנותך, חזונך והתמקדותך הבלתי פוסקת בלקוחות מותירים חותם בל יימחה, כל כך הרבה יחמיצו אותך, טוני, תנוח על משכבך בשלום".

איוונקה טראמפ הייתה בין אלה שהספידו את טוני, שעמו עבדה באמצעות עסק האופנה שלה. "חוגגת את החיים תוך אבל על אובדנו של ידידי היקר טוני שיי" כתבה. לאיוונקה טראמפ היה בעבר קו נעליים שנמכר באתר זאפוס.

הוא התעקש על שכר שנתי של 36,000 דולר, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס', עוד נאמר כי במקום העבודה הוא בחר לשבת בתא צנוע בין שאר העובדים.

כשזאפוס הקימה מחסן חדש בקנטקי, הוא ארז טנדר עם חומרים, נסע לקנטאקי והתחיל לעבוד עם הברגת מדפים ופירוק נעליים. למרות עושרו העצום, טוני היה ידוע בכך שהתגורר בקרוואן במרכז העיר לאס וגאס.

נעליים איוונקה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד