ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לעצור את הטירוף

פייגלין נגד נתניהו: בני ברק זו הגישה הנכונה

"מדינות שלא נקטו במדיניות של סגרים שמרו טוב יותר על האוכלוסיות שבסיכון". כך יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין בסרטון שפרסם הערב לתומכיו ומוסיף, "הנתונים המפתיעים מבני ברק וממדינות רבות בעולם מוכיחות שוב ושוב כי גישת מדעני 'הגיון בריא' היא הגישה הנכונה"

פייגלין נגד נתניהו: בני ברק זו הגישה הנכונה
משה פייגלין צילום: יח"צ

רומז על חזרה לריצה בחירות? אחרי שפרש מהמירוץ לכנסת, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לו להתמנות לשר בממשלה שירכיב, דבר שלא קיים לבסוף, יו"ר מפלגת 'זהות' ח"כ לשעבר משה פייגלין סרטון מיוחד, בו הוא קורא לממשלה לזנוח את מדיניות הסגרים וההגבלות שנכשלה, ולאמץ גישה שונה, הכוללת הגנה ממוקדת על אוכלוסיית הסיכון תוך חזרה לשגרת חיים מבוקרת.

משה פייגלין מסביר בסרטון (שמפאת הצניעות לא מצורף) כי "במהלך השבועות האחרונים, ניסיתי להתריע על הטעות האסטרטגית במחדל ניהול משבר הקורונה. ניסיתי להעלות למודעות הציבור, את היקף הנזקים הקשים. התרעתי מפני הנגיסה האיומה בזכויות הפרט שלנו - כמו הזכות להתפרנס בכבוד, החופש לנוע ולקיים חיי חברה, הזכות לחינוך ועוד".

לדבריו, "דיברתי על המחירים האיומים הנלווים למדיניות הסגרים - הבדיקות וההגבלות, על קריסת חלק משמעותי מהעסקים הקטנים, על הדיכאון הלאומי והאישי של מאות אלפי ישראלים, על הנסיגה של תלמידי ישראל והפגיעה הרגשית, על העומס הנפשי העצום הרובץ על ההורים שצופים בילדיהם מתנתקים מכל שגרת חייהם, וזה עוד לפני שדיברנו על העלייה התלולה במספר מקרי האלימות במשפחה וההתאבדויות, אבדן צלם האנוש, העמקת השנאה בין קבוצות ופלגים בחברה הישראלית. כלל לא התחלנו לדבר על השוד הענק ששדדנו את הקופה הציבורית - החוב שהעמסנו על כתפי ילדינו".

הוא מסביר לצופים: "כשהכנתי את סרטון ההסברה הזה, עוד לא הגיעו הנתונים המפתיעים מבני ברק וממדינות רבות בעולם שמוכיחות שוב ושוב כי גישת מדעני 'הגיון בריא' היא הגישה הנכונה. גם ההכנות המפורשות לכפיית החיסונים השנויים במחלוקת לכשיגיעו לישראל, באמצעות יצירת מציאות חיים בלתי אפשרית למי שחוששים להתחסן - טרם פורסמו. רק תודעה ציבורית תעצור את הטירוף הזה". דברי פייגלין.

משה פייגלין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד