י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המאבק בחיסונים עולה שלב

הרב אלון: ממשלת הצללים מאיימת על העם היהודי

בדברים שנשא לאחרונה, חשף המדען הבכיר לשעבר ואביו של ראש ישיבת מיר, על התכנית לכנס את כל מתנגדי החיסונים לעצרת מאבק והסברה בהר ציון. הרב יואב אלון טוען כי ההכחשות לכפיית החיסונים על הציבור אינם רלוונטיות, ויצא בביקורת נרחבת נגד המיינסטרים החרדי שמטיף בכל הכוח לנטילת החיסונים

הרב אלון: ממשלת הצללים מאיימת על העם היהודי
הרב יואב אלון צילום: באדיבות המצלם

אביו של ראש הישיבה ממיר ברכפלד, ממשיך במסע ההסברה שלו נגד החיסונים, כשהפעם הוא חשף יותר מטפח בפני שומעי לקחו בעיר רחובות על זעקתו נגד החיסונים. הגאון הרב יואב אלון מתאר בהרחבה כיצד פועלת ממשלת הצללים ברחבי העולם וגם בישראל, ומגחך על אלה ששואפים להיות ראש ממשלה, שלדבריו יהיו בובה של אותה ממשלת צללים זדונית.

הרב אלון ששימש בעברו כמדען התעשייה הביטחונית ומחזיק בשלל תארים יוקרתיים בין היתר ממכון וויצמן, סיפר כי השתתף בשבוע שעבר בפגישה רחבה עם פעילים רבים ששותפים להחלטה להילחם במזימה הזדונית של הקורונה, שם הוחלט על קיומה של עצרת גדולה שתתקיים ביום חמישי הקרוב בהר ציון בירושלים סמוך לקברו של דוד המלך.

בדבריו תקף הפעם מעט בחריפות את העיתון יתד נאמן ואת חלק מכותביו האנונימיים על המאמרים שהם מפרסמים בגנותם של מי שמעז לקרוא תיגר נגד החיסונים. הגאון הרב אלון אמר על כך: "ארור מכה רעהו בסתר", ומוכיח בדבריו כי נעשה סילוף חמור באחד המאמרים שהשתמשו בדברי אחד הרבנים לגבי המסכות והביאו אותם בנושא החיסונים.

דבריו המלאים של הגאון הרב יואב אלון:

בקריאת 'שמע ישראל' ננעלה התכנסות פעילים במאבק לחשיפת האמת שנערכה לאחרונה בהנחייתו של הרב דניאל עשור. בהתכנסות נידונו דרכי המאבק בשלטון הטועה והמטעה ובתקשורת הטועה והמטעה. נידונו דרכים ליצירת שיתוף פעולה בין כל פעילי המאבק בארץ ולהבאת הענין לתודעת הציבור על מנת להזהיר מסכנות החיסונים ומשאר סכנות ממשלת הטעות בענייני דרכי הטיפול בנגיף הקורונה, ה-G5, זיהומי האוויר והמים עליהם דובר בפגישה, ומפני תוכניות זדון שלהם להגביר את רמת מניפולציית הקורונה ולעבור מסגר לעוצר ועוד.

הוחלט לערוך כנס בו ידברו פעילים ורבנים בעניינים אלו ובמרכזו עצרת תפילה. הכנס מתוכנן להיערך תחת הקריאה 'שמע ישראל' אליו נקראים להגיע כולם מכל מגזרי העם, גברים ונשים בהפרדה ובלבוש הולם, כולל אלו שלא מודעים לכך שעת צרה היא ליעקב.

מטרת הכנס הוא תפילה וזעקה, הגברת המודעות ואיחוד השורות. הכנסת מתוכנן ליום חמישי הקרוב, י"ז בכסלו, 3 בדצמבר למניינם, בשעה 16:00 אחה"צ. הכנס ייערך בהר ציון בירושלים, ההתאספות בכניסה לציון קבר דוד המלך. כדי לוודא שלא חלו שינויים בתוכנית יש לפנות אלינו (פרטי הפניה בסרטון הוידאו).

קריאה זו של 'שמע ישראל' נבחרה בהיותה קריאה המלווה את עמנו כבר למעלה מ-3,000 שנה. הקריאה שפורצת באופן טבעי מכל יהודי באשר הוא שם בעת מצוקה. זו כביכול הסיסמה של עמנו כפי שאפשר לראות מפעילותו של הרב מפוניבז', הרב כהנמן זצ"ל מיד לאחר השואה, להצלת ילדים יהודיים שהוחזקו במנזר. הנזירים טענו שכבר אין שם ילדים יהודיים במנזר אך הרב כהנמן הערים עליהם והגיע בזמן שהלכו לישון וקרא בקול גדול 'שמע ישראל', אלה מהם שהכירו את הסיסמה כי אמא הייתה קוראת להם את קריאת שמע שלפני השינה קפצו מיד בזעקה 'שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד', או שבכו 'מאמי מאמי', אלו שלא ידעו את הסיסמה נשארו במנזר.

מאבק אנשי הצד השני במיינסטרים השולט

מבחינתי האישית יש לקריאה זו משמעות נוספת, בעיצומה של מחלוקת נוראית שפילגה את הציבור החרדי-הליטאי ואף הפרידה משפחות, דיברתי בשמחת ברית המילה של אחד מנכדיי והכרזתי שם כביכול על הקמת ארגון 'שמע ישראל' שיעמול על כך שכל צד ישמע את הצד השני, ובמיוחד הצד שנחשב לצד הרוב שישמע את הצד השני ואז יימנע הרבה סבל ושנאת אחים. ובמיוחד שבהרבה מקרים בהיסטוריה, צד המיעוט התברר כצודק. נוח ובניו היו מיעוט זעום בים של ציבור שלעג להם ואיים עליהם. אברהם העברי - הוא מהעבר האחד וכל העולם מהעבר השני, ושוב גם הוא היה נלעג מאוים ואף נזרק לכבשן של אש על ידי אחד מראשי אידיאולוגיית הבונים החופשיים שהייתה כבר אז – נמרוד. החשמונאים היו מיעוט קטן ומסביבם בני עמם המתייוונים שסברו שבאין ברירה צריך להתכופף לשלטון הרשע. גם היום הציבור היהודי הדתי האורתודוקסי בארץ ובעולם לצערנו הוא מיעוט, אף על פי שהאמת אתו.

היום דעת הרוב שנקרא 'המיינסטרים' או 'הזרם המרכזי' שהרבה פעמים כאמור, היא שגויה, והנה אנו ניצבים היום בפני נקודת הכרעה של העם היהודי ושל העולם כולו. דעת המיינסטרים היא שאכן יש כאן מגפה אמיתית ושהמסכות והסגרים הם אכן הצעדים הנכונים לבלום את המגפה ואף במחיר של התרסקות הכלכלה, התרסקות נפש האדם והתרסקות הדת. הם ירוצו לקבל את החיסונים כשיגיעו כי הם מאמינים לכל מילה שיוצאת מפיו של נתניהו, כמובן רק בענין הזה.

אך יש עדיין מיעוט של אנשי הצד השני, של אלו שיודעים לפחות שגם יש כאלה שטוענים שזה לא כך, שיודעים שאנשים כמונו טוענים שהכל זו מזימה נפשעת להשתלט על העולם. מי שהצלחנו להכניס בליבו את החשש שהצד השני הוא האמת, כבר לא ירוץ לקבל כל כך מהר את החיסונים, ואולי חייו יינצלו. ואלו שעוד יותר טוב, והשתכנעו בסבירות של 80 או 90 או 99 % שאכן זה כך והחיסונים הם בוודאי מסוכנים, מסתמא הם יצטרפו לפעילות להצלת העם היהודי.

ראש הממשלה – בובה של ממשלת הצללים העולמית

זכיתי לכך שבדרכנו חזרה בתום הכינוס, הרב דניאל עשור לקח אותי לביתי, על אף שלגביו זה היה איגוף גדול. שאלתי אותו האם אנחנו צריכים להשתתף במאבק להפלת הממשלה, תשובתו הייתה: זה פשוט לא יעזור כי נתניהו הוא בובה בידי כוחות נסתרים, תקרא לזה איך שתקרא, ממשלת הצללים, דיפ-סטייט, אילומינטי, קבאל, קרן המטבע העולמי. לא משנה אם ההוראות מגיעות מדאבוס שבשוויץ או מה-CIA שבארה"ב, שורה תחתונה הוא רק ממלא הוראות. לא תמיד הוא מבין מה שמסתתר מאחרי ההוראות. כשהוא מקבל הוראה לתת חיסונים אולי הוא יודע את המשמעות ואולי הוא אינו יודע. אולי הוא אכן יודע שיש כאן סיכונים נוראיים אך הוא אינו יודע שגם זה יכול להיות רק מסווה לכוונתו זדון הרבה יותר גדולות של אותם המוחות השטניים ששולטים בו ומחביאים בסודי סודות את כוונותיהם האמיתיות. הרב עשור הוסיף ואמר לי, כי אם נניח שנצליח להעיף אותו ויקום פלוני אחר ראש ממשלה במקומו, הרי שבאותו הרגע הוא יהפוך לבובה שלהם והם ישלטו בו אז מה הרווחנו?!

שאלתי אותו, איך? האם כל המועמדים לראשות הממשלה כבר נשלטים על ידם? אמר לי הרב עשור כי לאו דווקא, אך ברגע שכל פלוני יהיה ראש ממשלה הם ישלטו בו. איך? יש להם מספיק שיטות. אחת השיטות, אין צדיק בארץ אשר לא יחטא ובפרט שכל המועמדים לראשות הממשלה לא נראה שהם אחד מל"ו צדיקים והם כבר יש להם כתמים גדולים בעברם, לכל המועמדים ועל כל  מיני דברים, ועל כל אחד מוכנים תיקים בשב"כ שהוא סניף של ה-CIA, שהוא סניף של שליטי עולם. איום אחד מצידם שתיק מסוים עליהם ייחשף יכול להספיק לאנשים אלו להפוך לבובה שלהם בדיוק כמו שביבי הפך לבובה. זה גם יכול להיות ע"י איומים על מדינת ישראל בתחומי הביטחון או הכלכלה, סיפוח שטחים או החזרת שטחים, כל אחד לפי מיקומו בין שמאל לימין, שיגרמו לאותו ראש ממשלה שיהיה – להיות בובה שלהם. והם גם יודעים לחסל בשעת הצורך, ראה ערך יצחק רבין, אך איך שלא יהיה עכ"פ ברור שהם ישלטו בו.

אחרי השיחה הזאת תפסתי שבעצם המאבק שלנו הוא לא בביבי ולא בממשלה אלא במערכת עולמית שהחליטה משיקוליה שלה להנחית עלינו חיסונים, G5, התרסקות כלכלית, והמאבק הוא להיערך להתנגדות רבתי לכל תכתיב מהמערכת הזאת.

שתי הבעיות העיקריות הם שהכוח שלהם הוא עצום, בכסף בשליטה ובטכנולוגיות זדוניות ביותר, וכן יש להם הצלחה כבירה לגרום למצב שמי שיאמר את הדברים שאנו אומרים, ייחשב להזוי ומטורף כשרוב התקשורת התגייסה לכך כולל העיתונים החרדיים ובראשם יתד נאמן. אם כך מדוע שנלך למאבק אבוד? אך לא כך הדבר, המאבק הוא אינו מאבק אבוד, כוחנו תמיד זה האמת, כוחנו הוא באחדותנו, והעיקר, כוחנו הוא בכך שנבין שכל כוחנו הוא אך ורק מהקב"ה, שהוא השולט היחידי במה שבאמת יקרה. בשניה אחת הוא יכול לבטל את כל כוחות הרשע, אך כדי שזה יקרה נראה שצריך שאנו עצמנו נהיה לצידו ולא נבקש ממנו שיציל אותנו מהחיסונים ומהשבבים, מהG5, מהקורונה ומהסדר העולמי החדש, אבל תיתן לנו בבקשה להמשיך בכל שאר העניינים כמו שהיה עד עכשיו.

עוד מחשבה שהייתה לי כתוצאה מהשיחה הזאת, וכאן אני פונה בעיקר לכל אלו שחלום חייהם להיות ראש הממשלה. האם השתגעתם? נזכרתי במשל של המגיד הנודע ר' שלום שבדרון זצ"ל על אותו אדם שהורה בידו לרכבים לנסוע או לעצור לפי מה שראה ברמזור, והוא חש כי הוא מנהל את הכביש. אז זה החלום שלכם - להיות כאותו משוגע? ברגע שיגיע אור ירוק מהאח הגדול, מהדיפ-סטייט, To Inject כלשונו של ביל גייטס – לדחוף את מזרק החיסונים, אז אתה תכריז על חיסונים, וכשהם יורו על חיסונים בכפייה תפקידך יהיה להסביר לעם מדוע אלו שמסרבים להתחסן הורסים את כל חיסון העדר ובגללם פרויקט ההצלה הלאומי מהקורונה – נכשל. אם יש לך כוח רטורי כמו של ביבי כבר תסתדר לבד, ואם לא אז תקרא  את הכתבה בחינמון של יום שלישי האחרון ביתד נאמן, שם הוסבר בטוב טעם מה הסכנה הגדולה מאותם "הזויים מטורפים" שעומדים בשולי השוליים של החברה ומתססים את הציבור שלא לקחת חיסונים.

ולא רק שאותו ראש ממשלה עתידי הולך להיות כאותו משוגע שמכוון את הכבישים במקבל לרמזור, אלא שבמו ידיו הוא ישתתף בהבאת שואה על בני עמו ויירשם בהיסטוריה כגדול הבוגדים. עד כדי כך יש תאווה להיות ראש ממשלה, לי זה נשמע שצריך ממש להיות משוגע כדי לרצות להיות ראש ממשלה, אך מה נעשה שבעולם השקר שסביבנו הם נחשבים כולם לאנשים נורמטיביים.

יברך אותם השם שיתקיים בכולם מה שכתוב במדרש רבה על הפסוק כשהגיע יצחק אבינו לברך את יעקב 'וירח את ריח בגדיו', אומר על כך המדרש רבה 'אל תקראו בגדיו אלא בוגדיו', ומביא את הסיפור על יוסף משיתא, שהרומאים רצו להיכנס להר הבית והכירו בקדושת המקום ובכך שאין להם יכולת לעשות זאת בעצמם, ומצאו את הבוגד הגדול יוסף משיתא, וע"י שנתנו לו תמריצים הוא הסכים להיכנס להר הבית. התמריץ היה שיוציא מהמקדש מה שהוא רוצה וזה יהיה שלו, הוא נכנס והוציא את מנורת הזהב. אמרו לו הרומאים שזה לא דרך ארץ כי מנורה זו נאותה למלכים, הורו לו להיכנס שוב ולהוציא מה שליבו חפץ, אלא שהפעם הוא סירב ואמר 'מספיק שהכעסתי את בוראי פעם אחת, איני רוצה להכעיסו פעם נוספת. הבטיחו לו הבטחות רבות אך הוא סירב, ואז עינו אותו ומתוך צרחות וכאוב הוא זעק שאינו מוכן להכעיס את בוראו, וקנה את עולמו בשעה אחת. זה ריח בוגדיו, שאפילו הבוגדים שבעם ישראל זוכים לפעמים לחזור בתשובה.

מי יתן שבנימין נתניהו יזכה להבין מה שהבין יוסף משיתא, אולי בזכות אחיו יונתן נתניהו הי"ד שזכה למסור נפשו על קידוש השם, מי יתן שראש המשלה יבין שאחרי הכל החשבון האמיתי הוא עם הקב"ה ויהיה מוכן למסור נפשו להצלת עם ישראל שהוא עצמו עד היום שותף להבאת השואה עליו, ואז מי יודע? איננו יודעים חשבונות שמים, אולי בזכות זה הוא יינצל מכל צרותיו.

המאמר ביתד נאמן מעוות את כוונת ראש הישיבה שצוטט

באותה הברכה שבוגדיו יחזור בתשובה אני מברך גם את עורך יתד נאמן הרב ישראל פרידמן ואת כתביו המסתתרים תחת שמות בדויים, משהו מעין מכה רעהו בסתר, הלא הם הרב גרשון טברסקי הרב שאול לרנר והגברת נ. קצין. אינינ רוצה כאן להזכיר את השמות שלהם אבל אולי נסתפק בקריאת כתבה מסוימת שהופיעה ביום שלישי האחרון תחת הכותרת אמירה לגבוה תחת שם הסופר גרשון טברסקי.

(המאמר ב'יתד נאמן')

אחרי קריאת המאמר שמתי לב שהציטוט היחידי מאותו רב, זה רק על מה שהוא כתב על מה שרש"י אמר על מפריחי יונים וכו, ואת כל השאר הוא כתב, וכפי שביררתי אותו הרב גרשון טברסקי הוא אינו אלא בן של אותו רב. ומה עוד מסתבר? ששבוע או שבועיים קודם פורסמה ידיעה גם כן מפי אותו רב, שבדיוק אמרה את הלשון הזאת אבל אז זה התייחס למשהו אחר. אז זה התייחס ללבישת המסכות – לא לחיסונים. זאת אומרת שהכל כאן זה שקר. הכל מבוסס על דעתו של אותו רב גרשון טברסקי והכניס כאן איזה ציטטה בכלל מענייני מסכות כאילו זה בענין החיסונים. אז הכל כאן שקר וכזב אחד גדול. אז ככה הם עובדים.

תופעה חמורה של בנים נכדים ומשב"קים שמנצלים את הוריהם ורבניהם

סתם ככה נראה לי מאוד מאוד חשוב להעיר כאן, שעוד פעם אנחנו רואים שבנים מנצלים את האבות שלהם. לפעמים זה בנים ולפעמים זה נכדים או משב"קים, שמנצלים את השם הטוב של האבות שלהם, וידוע לי שבמקרה הזה ראש הישיבה המדובר הוא מאוד נחשב בעולם הליטאי, והם מוסרים מסרים ומביעים דעות. ואני מדבר על יותר ממקרה אחד או שניים, בכל החוגים וצריך מאוד להיזהר מהתופעה הזאת. אז כאמור גם את אותם אלה אני מברך בכך שישעו תשובה כמו יוסף משיתא.

נקודה נוספת שמתבקשת מכל מה שדיברנו שכל ראש ממשלה שיהיה הוא בובה של הדיפ-סטייט שמכתיבים לו מה לעשות: אחת השאלות שעומדות כעת על הפרק זה האם החיסונים יינתנו בכפייה או לא. ראש/ הממשלה התבטא שיהיו כאלה שיפחדו וכאלה שלא אז קודם ניתן למפחדים ואחר כך נראה מה לעשות עם אלה שלא מפחדים. אחר כך הוא לכאורה חזר בו ואמר שלא יינתנו חיסונים בכפייה. שר הבריאות בא בהצהרה ברורה שלא יהיו חיסונים בכפייה, וכולם שותים בצמא את דבריהם, ואומרים שבאמת מעניין יהיה לראות אם זה יינתן בכפייה או לא.

ואני אומר שחבל על הזמן של כולנו לשמוע בכלל מה שהם אומרים. זה יכול להגיד כך וההוא אחרת, ממילא לא אתם המחליטים, וברגע שממשלת הצללים תחליט שזה צריך להיות בכפייה אז זה יינתן בכפייה, ואתם תעשו את זה בכפייה ויש לכם הרי גם את האמצעים לעשות את זה בכפייה, הכנתם את התשתית החוקתית וגם את הביצועית, חיילים זרים שיעשו את זה, הכנתם את הכל וזה לא תלוי בכם , כך שמה שאתם מצהירים זה חבל על הזמן לשמוע את זה, כ  ממילא אם זה יהיה בכפייה או לא ומתי את זה ממשלת הצללים תחליט לפי הצרכים שלה.

בדיקת החיסונים נעשתה באופן שקרי ומעוות

נחזור כעת לעסוק שוב בחיסוני של חברת פייזר. נעזוב לרגע את השחיתות הנוראית של החברה שנקנסה במיליארדים רבים של דולרים על רמאיות, וכמה לא אמינה שיטת ה-mRNA שלהם שאיתה הם יכולים לתת הוראות לגוף לעשות חוץ מיצירת הנוגדנים המבוקשים גם כל דבר אחר, כמו לעקר או לפתח תאים סרטניים חלילה וכו'.

אז נעזוב את כל זה רגע בצד ונניח שמדובר בחברה של צדיקים, כדאי מאוד לשמוע את דבריו של דוקטור יוסף גיל שחר על המסתתר מאחורי הכותרות בעיתונים שניסוי על כ-44 אלף איש הוכיח יעילות של 90%, מתמצית דבריו עולה כי הניסוי כלל כאמור 44 אלף איש שנבחרו בקפידה על ידי הנהלת הניסוי. אלא שהם בחרו בילדים בקבוצת גיל של 10 עד 12, מי שפחות מגיל 10 לא נכלל בניסוי, וידוע שילדים צעירים ובמיוחד תינוקות, רגישים לפעמים הרבה יותר לחיסונים. לא היו שם נשים הרות ולא נשים מניקות מחשש לפגיעה בעובר או ביונק. אנשים שלפי שיקול דעתו של מנהל הניסוי היה להם עבר רפואי בעייתי או בעיות פסיכיאטריות שלדעתו לא היו ראויים לניסוי, גם הם לא נכללו בניסוי. אנשים שדיווחו על רגישות יתר בעבר לחיסונים לא נכללו בניסוי. היה גם קטע של אנשים מבוגרים מעל גיל 55 אבל לא ניתנה שום אינפורמציה מה הייתה התפלגות השנים של קבוצה זו, האם זה היה מ-55 עד 60 או 65, או שזה בכלל כלל גם גילאים מבוגרים יותר של 70 או 80, ששם הסיכונים הרבה יותר גדולים. דבר מאלה לא פורט בכלל.

זאת אומרת שמה שחקרו זה רק קבוצה שמתאימה לחלק קטן מאוד מהאוכלוסייה והחלק שהכי פחות פגיע מהחיסונים. ומה יעשו כל השאר? האם כל השאר שלא נבדק לגבם הם נפטרו מהצורך בחיסון כי אין לגבם מידע או שיחייבו גם אותם. אם יפטרו אותם, האם יגבילו אותם בעקבות כך מלטוס ושאר דברים בעקבות כך שהם אינם מחוסנים?

בעיה נוספת שהייתה שם: שלמרות שהניסוי היה על עשרות אלפי אנשים, רק בתחילת הניסוי נבדקו פחות ממאתיים איש בדיקות דם שכללו ספירת דם תפקוד כליות וכבד כדי לדעת אם החיסון הזה לא פוגע באברים הללו, למרות שבעצם כל הנבדקים עברו בדיקת דם שבה היה צריך לראות כמה נוגדנים יש להם ולא עשו להם בדיקת כליות וכבד וספירת דם, כלומר שאין בידיהם דרך לבדוק את ההשפעות הרפואיות של החיסון במקרה של אחד לאלף וגם לא את ההשפעה של החיסון לאחר זמן. אולי חלילה יש אפקט של עקרות או סרטן שקורים אחרי שנה או שנתיים. כל האלה הם הערות שלו לגבי האמינות של החיסונים והבדיקה שלהם לפני שאנחנו מדברים על השחיתות הגדולה והכוונות הזדוניות שלהם.

תבחנו בעצמכם – טיפול נורמלי במגפה או מזימה בינלאומית?

ננסה כעת לבדוק את העובדות בשטח: לפניכם צרור של כל מיני דברים ידועים ונראה למה זה מתאים, האם זה מתאים לתסריט של המיינסטרים שיש כאן באמת התמודדות עם מגפה אמיתית והטיפול בו הוא טיפול נאות פחות או יותר למרות שנעשים פה ושם גם כמה שגיאות, או שזה מתאים יותר לתסריט של אנשי הצד השני שטוענים שיש כאן מזימה בינלאומית.

הייתה הטלה של סגר במצב כזה שמעולם לא הוטל סגר בגלל מגפות מסדר גודל כזה ואפילו על מגפות הרבה יותר קשות, אבל הוטל סגר עם כל המשבר הכלכלי שהוא עשה. הנחישות הזאת להביא במהרה חיסונים כשבעצם לא קיימת ממש מגפה והיה אפשר לפתור את הכל עם הטיפול בהידרוקסיכלורוקווין, אותה תרופה למלריה שכבר הייתה ידועה חמישים שנה וד"ר זלנקו ממונרו גילה שהיא מה שמצילה חיי אדם מקורונה, ומשרד הבריאות העולמי הוריד אותה מחוץ לחוק בטענת שקר ברורה שנעשה מחקר שהראה  שזה לא עובד. איך פתאום חמישה יצרני חיסונים מגיעים בבת אחת לקו היעד? זמני הבדיקה המקוצרים, במקום עשר שנים של בדיקות זה הפך לכמה חודשים תוך דילוג על שלבים חשובים. דיבור  על חיסוני כפייה. בדנמרק כבר הלך לצאת חוק חיסוני כפייה, כנראה שגם שם הדיפ-סטייט שולט בראש הממשלה, ורק מחאה של המונים גרמה לביטול החוק.

תסתכל על הווירטואוזיות של ביבי נתניהו וכל קבינט הקורונה שלו. אני תמיד ממש מתפעל מהגאונות שלהם... עושים ישיבה של שעתיים ומיד הם יודעים שבכיתות א עד ה צריכים ללמוד בקבוצות של 20, ומכיתה ג עד ת ללמוד בקבוצות של כך וכך ופה לשים ניילונים ושם ניילון צהוב ופה ירוק, תפילה שתהיה רק עם עשרה כי 11 זה כבר מסוכן וקניונים ככה וככה, וכך הם פותרים ישר את כל הבעיות מתוך גאונות כזאת. האם הם באמת כאלה גאונים או שאולי מדובר בחבורה שחושבת שממילא לא איכפת לנו מבריאות הציבור ורק משחקים אותה, לי זה נראה יותר שבאמת הווירטואוזיה הזאת היא באמת הצגה.

חיסיון לשלושים שנה על כל דיוני הקורונה, מישהו יודע למה? ניפוח המספרים שהיה כל הזמן בקשר לקורונה ע"י ארגון הבריאות העולמי ובארץ, הנשמה שהורגת, איסור נתיחה (ואחרי שניתחו גילו שבעצם יש תרופות יותר טובות כמו דילול דם ועוד), יש כל מיני דיווחים שבזמן סגר פתאום שולחו בעיקר מהנגב מאות או יותר לוויינים לחלל, ומהם יוצאים עוד לוויינים קטנים בגודל של כף היד (בערך), ומסוגלים אפילו לעמוד במקום וע"י כך מרשתים את מדינת ישראל לאורך ולרוחב ברשת של מי יודע מה יש שם – G5 או משהו אחר. טוענים אפילו שבמשקפת די טובה אפשר לראות אותם באוויר, ואז כשאנשים פונים למשטרה והיו הרבה פניות על התקפת עב"מים שאלו מה קורה כאן, אז ב-12:30 בלילה דובר המשטרה אמר באחת ממהדורות החדשות כי הדבר נבדק ואין כאן עב"מים והציבור יכול להיות רגוע. אבל להסביר מה זה היה – לא הסבירו. אז צריך לחשוב למה זה יותר דומה, לתכנון מראש של מזימה זדונית או שככה באמת מתנהלים בקורונה אמיתית.

התמקדנו כל העת אולי אף יותר מדי בצורך לחשוף את האמת ולהסביר לציבור עד כמה הסיכונים הם נוראיים ומאוד קרובים, על הצורך במלחמת הסברה - שעלינו לעשות כל מה שנדרש כדי להגן על חיינו, אבל לא פחות חשוב מזה אנחנו נדרשים לתקן את כל המעוות שבתוכנו, שבגללו הביא עלינו הקב"ה מצב זה, להרבות שלום ותושבה וחיפוש האמת, ובעזרת השם נצליח גם לעמוד על נפשנו ונילחם וגם שנצליח לתקן את עצמנו כדי שנהיה ראויים לכך שהקב"ה יגאל אותנו מצרותנו. ובעזרת השם ניפגש ביום חמישי הקרוב על קברו של דוד המלך לזעקה ולמלחמת הסברה תחת הקריאה: "שמע ישראל".

מתנגדי חיסון חיסון נגד שפעת חיסון לקורונה הרב יואב אלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד