י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האם יתפטר שוב?

העיתון של ליצמן במאמר חריף נגד נתניהו: "שקוע בפוליטיקה"

בטאון אגודת ישראל 'המודיע' - עיתון הבית של השר ליצמן בוחר הבוקר לצאת במתקפה חזיתית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקראת חג החנוכה בו לדבריהם יוטל סגר דרקוני בדומה למה שהוטל בחגים החולפים בשנה האחרונה | בפעם הקודמת זה הסתיים בפרישה, מה ליצמן מתכנן הפעם?

העיתון של ליצמן במאמר חריף נגד נתניהו: "שקוע בפוליטיקה"
נתניהו וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאמר חריף מתפרסם הבוקר (שני) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הדיונים על הטלת סגר נוסף בימי חג החנוכה, זאת במטרה למנוע התקהלויות בימי החג, כאשר המתקפה מעלה תהיות האם השר ליצמן יתפטר פעם נוספת מהממשלה.

במאמר חריף שכתב יצחק טננבוים והתפרסם הבוקר בביטאון חסידות גור ואגודת ישראל ׳המודיע׳, מואשם ראש הממשלה במתקפה חריפה, ובטענות כי "נתניהו והקבינט שלו כבר קבעו מראש את ימי החנוכה היהודי בסגר", לטענת כותב המאמר, "כמו פסח וסוכות, הסגר הראשון במתכונתו המצומצמת התבצע כבר בימי הפורים תש״פ, ההסגר המלא לא היה בראש חודש ניסן, כי אם בימי חג הפסח, עם כניסת החג".

"נתניהו ציווה לאזרחי ישראל בנאום נוקב שלא יקיימו ליל סדר, רק עם משפחה גרעינית, ואין תפילות בתוך בתי הכנסת, אבל באסרו חג נפתחה מדינת ישראל לרווחה", עוד נטען כי למרות שהגל השני החל לאחר חג השבועות, הסגר נקבע לחגי תשרי, "ארבעה חודשי מגפה גוברת וגוברת, שאילו היו עורכים מיד הסגר היא לא היתה מתפרצת כל כך אבל זה לא התאים לנתניהו", תקף כותב המאמר.

ב׳המודיע׳ האשימו את ראש הממשלה, "נתניהו והקבינט שלו חיכה עד לחגים ואז ציווה בקול השלטוני שלו שלא להתפלל בבית כנסת ביום כיפור לא לארח בסוכה ולא לרקוד עם תורת ישראל בשמחת תורה". ב׳המודיע׳ מאשימים כי משרד הבריאות והממשלה "משחקים עם הנתונים" כדי להטיל סגר בחג החנוכה.

במאמר החריף כבר נקבע: "יוכרז על סגר נוסף, ולא בגלל מצב התחלואה האמיתי, כי אלא לפי הפילוחים שיוכיחו כאילו שיש עליה חדשה בחיוביים ובעיקר במגזר החרדים", הם תקפו עוד, "אז שלא תגידו שלא אמרנו -אמרנו שתתכוננו שההסגר המלא הבא יהיה בימי החנוכה".

במאמר תוקפים את ראש הממשלה שמכונה שם ,שליט הקורונה, בנימין נתניהו", ותוקפים, "כנראה גם העיסוק בקורונה וניצול החרדים הם חלק מהמערכת הפוליטית שהוא קבוע בהן עד צווארו", נתניהו מואשם, כי, "ביום שישי התיר נתניהו לפתוח חלק מהקניונים האם הוא לא ידע שההתנפלות של הקונים תיצור לחצים ודחיקות מהמסוכנים ביותר״, הם תהו ותקפו, "מי לא חשב על כך, מי לא ידע מה יקרה אחרי חודשים אריכים של סגירת קניונים?".

ראש הממשלה מואשם במאמר כי הוא מבדיל בין בתי הכנסת לקניונים "הכל פוליטיקה, גם ההגבלות על בלי הכנסת הן פוליטיקה" תקפו, שהם מציינים כי "צריך להציע לנתניהו: תלמד מהחיים, העבודה שתלמידי הישיבות ותלמודי התורה יושבים ולומדים בלי שהוא נתן היתר אדרבה, הוא כעס מאוד, אבל התוצאה בזכות ׳תורה מגנא ומצלא׳ הכל בסדר".

המודיע יעקב ליצמן ביבי נתניהו קורונה חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד