י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חבושים במסכות קורונה

הלילה: שני אירועי שוד אלימים בשכונה החרדית

שני אירועי שוד אלימים הלילה בשכונה החרדית קראון הייטס שבברוקלין, צעיר חרדי נשדד באיומי אקדח ואישה חרדית נשדדה באלימות 

הלילה: שני אירועי שוד אלימים בשכונה החרדית
אילוסטרציה צילום: Unsplash

צעיר יהודי בן 19 נשדד באיומי אקדח בלב שכונת קראון הייטס שבברוקלין, מעוזם של חסידי חב"ד, בשעה 19:00 בערב שעון מקומי, אמש (יום ראשון).

על פי הדיווח באתר Colive, הקורבן צעד ברחוב יוניון ליד שדרת אלבני, כאשר שני גברים שישבו במכונית חונה יצאו והחזיקו באקדח מולו, הגנבים תוארו כגברים שחורים, משפחתו של הקורבן אמרה כי הם לבשו קפוצ'ונים שחורים וכחולים ופניהם היו מכוסים במסכות רפואיות (קורונה).

הגנבים כיוונו אקדח אל פניו של הקורבן ודרשו ממנו לפתוח את הקוד של הפלאפון שלו, להעביר כסף לאפליקציית המזומנים ולחשבונות שונים, ואז צילמו את תעודת הזהות שלו. האירוע ארך כ -15 דקות, לדבריו.

לאחר מכן הם גנבו לו את הפלאפון ואת הארנק וחזרו לרכב שלהם ונסעו מזרחה ברחוב יוניון. מייד לאחר מכן הצעיר הזעיק את המשטרה בסיוע עוברים ושבים.

"האירוע המדאיג הזה קרה בלב שכונת קראון הייטס, בשעה מוקדמת יחסית" אמרה משפחתו של הקורבן. "רק כמה דקות אחרי זה עבר ילד צעיר ואסף צדקה לחנוכה. כמה דקות קודם וזה יכול היה לקרות לו" הם אמרו.

בנוסף, אתר 'קראון הייטס אינפו' מדווח, על אשה שנשדדה הלילה בשכונה, על פי הדיווח אישה יהודייה שצעדה ברחוב רוטלנד בקראון הייטס נשדדה באלימות, האישה טיילה ברחוב רוטלנד ליד שדרת טרוי בסביבות השעה 22:00 בערב שעון מקומי, לפתע פנה אליה גבר אפרו-אמריקני שדרש את כספה. כשהתנגדה, האיש דחף אותה באלימות, וזרק אותה בעוצמה על הרצפה. על פי הדיווחים, האישה איבדה את הכרתה והגבר לקח את הארנק שלה והסתלק.

המשטרה וארגון השומרים הוזעקו למקום אך לא הצליחו למצוא את השודד, מתנדבי הצלה המקומיים טיפלו בפציעות שספגה האשה.

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד