י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בסכין ואגרופים

רוסיה: הפועלים התקוטטו ביניהם מי יהודי

סכסוך על בסיס לאומי: פועל בניין כינה את מנהל העבודה שלו, יל "יהודי". הוא קינא בו שהוא נכנס במהירות לתפקיד ניהולי, ומרוויח יותר כסף מבנאי רגיל, וגם עבר את הבחינה של השפה הרוסית בפעם הראשונה

רוסיה: הפועלים התקוטטו ביניהם מי יהודי
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת נובוסיבירסק עצרה שלושה עובדי בניין. האירוע התרחש ברחוב דרוז'בי בחצר בה הם עבדו, כל המשתתפים בקטטה עוכבו.

גורמי אכיפת החוק מסרו כי הסכסוך התרחש על בסיס לאומי, יליד אוזבקיסטן, רוסטם ביקמאייב, כינה את מנהל העבודה שלו, יליד קזחסטן, ירז'אן קוסיינוב, "יהודי". הוא קינא בו שהוא נכנס במהירות לתפקיד ניהולי, ומרוויח יותר כסף מבנאי רגיל, וגם עבר את הבחינה של השפה הרוסית בפעם הראשונה.

לאחר שנעלב מהדברים שהוטחו בפניו, תפס קוסיינוב סכין ותקף את "חברו", וגרם לו לפציעות קלות. כך בהודעה של המשטרה לתקשורת המקומית.

לאחר זמן קצר המאבק הסתיים והצדדים הניצים החליטו לחגוג את ההפוגה בקרבות ביניהם באמצעות שתיית אלכוהול. כעבור שעה, כשהם כבר שיכורים לגמרי, הם החליטו ש"היהודי" הוא למעשה עובד שלישי, איירט בולושין, מטטרסטן, מכיוון "שהוא לא פחד מגבהים ועבד על מנוף ונראה פעם מרכיב משקפי קריאה". כעבור זמן קצר הם פגשו אותו ברחוב והתנפלו עליו באגרופים, אך הוא הצליח להילחם ולהימלט, ואז חזר עם מקל בייסבול והכה את ביקמייב מספר פעמים.

עד מהרה המשטרה הגיעה, ושוטר בשם אלכסנדר רזניק, שהתגורר בסמוך, הגיע לאחר קריאה של עדי ראייה למאבק. הוא עיכב את שלושתם והזעיק שוטרים נוספים שעצרו את המעורבים ופתחו להם תיקים פליליים.

קטטה רוסיה מיהו יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד