י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חבר אמת

גיבוי מברזיל: הנשיא תומך בטענות של טראמפ

נשיא ברזיל הצהיר כי הוא לא מאמין לתוצאות הבחירות בארה"ב לפיהן ג'ו ביידן ניצח במירוץ | לדברי הנשיא "היו שם הרבה מקרי הונאה"

גיבוי מברזיל: הנשיא תומך בטענות של טראמפ
נשיא ברזיל בולסונרו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא ברזיל בולסונארו אמר כי הוא יחכה עוד קצת לפני שיכיר בניצחון של ביידן בבחירות בארה"ב.

בשיחה עם עיתונאים הדהד הנשיא את טענותיו של הנשיא דונלד טראמפ על אי סדרים בהצבעה בארה"ב. "יש לי את מקורות המידע שלי שבאמת היו שם הרבה הונאות, אף אחד לא מדבר על זה".

כשנשאל אם יכיר בניצחון של ביידן, אמר, "אני מחכה עוד קצת". הוא גם הביע ספק בנוגע למערכת ההצבעה האלקטרונית הנוכחית בברזיל, שלדעתו חשופה להונאה. ובימים אלו הוא מנסה להוביל מהלך ולחזור למערכת הצבעה בניירות לבחירות לנשיאות 2022.

כזכור הנשיא טראמפ טען במהלך ראיון לרשת 'פוקס ניוז' כי אפילו 'רוב הדמוקרטים' מאמינים כי היתה 'הונאת בחירות' מה שהוביל לזכייה של ביידן. הנשיא אמר שאין שום סיכוי שביידן זכה ליותר קולות מברק אובמה בשתי מערכות הבחירות שלו לנשיאות.

הוא גם אמר שבארה"ב לעולם לא ייבחר נשיא רפובליקני, סנטור או נציג אחר אם הם יאפשרו לדמוקרטים לברוח עם "גניבת" הבחירות לביידן. טראמפ אמר כי הדמוקרטים ידעו כעת 'לרמות' את המערכת בצורה יעילה ומועמדיהם יזכו מעתה ואילך. "אם הרפובליקנים יאפשרו לזה לקרות, לעולם לא יבחרו רפובליקנים נוספים בהיסטוריה של המדינה הזו, ברמת הסנאט או ברמה הנשיאותית, או ברמת בית הנבחרים" אמר טראמפ.

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו דונאלד טראמפ זיוף בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד