י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מעצרו הוארך

האב החרדי נעצר: חשד שהתעלל בבתו בת ה-7 חודשים

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הבוקר את מעצרו של האב החרדי מדרום הארץ שנעצר אתמול בחשד להתעללות בבתו הפעוטה | הוא נעצר לאחר שבבית החולים סורוקה חשדו, כי חבלות שנמצאו על גופה נוצרו שלא כתוצאה מנפילה כפי שטען האב

מעצר, אילוסטרציה
מעצר, אילוסטרציה צילום: צילום ארכיון

המשטרה עצרה  אתמול (ראשון) לחקירה אב חרדי כבן 22 תושב הדרום בחשד להתעללות בבתו הפעוטה. האב נעצר לאחר שבית החולים סורוקה בבאר שבע העביר דיווח למשטרה בעקבות הגעת הפעוטה כשהיא סובלת משבר בגופה

על פי דיווח ב'חדשות 12', האב שהביא את בתו לבית החולים טען בפני הצוות הרפואי כי בתו נפלה ונחבלה. בבית החולים החלו לחשוד, ובמהלך הבדיקות התברר כי החבלות נוצרו שלא כתוצאה מנפילה. בנוסף, על גופה של הפעוטה נמצאו חבלות ישנות.

בבית החולים דיווחו על המקרה למשטרה והאב והאם עוכבו לחקירה. לאחר שבגרסתו של האב נמצאו סתירות הוא נעצר והובא לדיון בבית המשפט. היום (שני) האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו של האב החשוד בהתעללות בשלושה ימים.

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל אמש דיווח כי לבית חולים סורוקה הובאה לפני כשבוע פעוטה כבת שנה והיא סובלת מחבלות. עם קבלת הדיווח עוכבו לחקירה האב והאם, כבני 20 תושבי עיר במערב הנגב. היום הובא האב בפני בימ"ש ומעצרו הוארך עד ה 2.11".

התעללות התעללות בחסר ישע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד