י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נאום האחדות

ראש הממשלה נתניהו מציג: או חיסון בקרוב, או שהולכים לבחירות

מסביבתו של ראש הממשלה הודיע מוקדם יותר היום כי השעה 15:00 ימסור נתניהו הצהרה מיוחדת הקשורה לבחירות | נתניהו מסר הצהרה קצרה בה הבהיר כי הליכוד תצביע נגד פיזור הכנסת ביום רביעי הקרוב והדגיש את חשיבות שמירת הקואליציה בעת הזו • ש"ס במתקפה על בני גנץ

ראש הממשלה נתניהו מציג: או חיסון בקרוב, או שהולכים לבחירות
ראש הממשלה נתניהו בהצהרה צילום: קובי גדעון, לע"מ

ברקע העימות הפוליטי הגובר ולקראת ההצבעה על החוק לפיזור הכנסת ביום רביעי, ראש הממשלה מסר היום (שני) הצהרה מיוחדת בה התריע כי הליכה לבחירות תעצור את האחדות שבין היתר תביא את החיסון המיוחל לישראל.

"ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות", פתח ראש הממשלה בדבריו והבהיר כי "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות".

נתניהו הוסיף מדוע לדעתו השמירה על ממשלת האחדות חשובה: "אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים, לאזרחים. אחדות, כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום".

עוד אמר נתניהו, כי, "אלו המשימות שלנו ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד. אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות, לא למען פוליטיקה, אלא למענם - למען כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות".

בכחול לבן הגיבו לדבריו נתניהו ואמרו: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב."

בסיעת ש"ס הגיבו להצעת החוק של כחול לבן: "השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה".

חיסון לקורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד