י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שגרת קורונה

הקלות והגבלות: אושרו השינויים במתווה הקניונים

במשאל טלפוני אישרו הערב, שרי הוועדה לענייני קורונה שורת שינויים ב'פיילוט הקניונים', במקביל לאישור הארכת הוראת השעה המאפשרת קיום בחירות ברשות המקומית תל מונד 

הקלות והגבלות: אושרו השינויים במתווה הקניונים
קניון עזריאלי גבעתיים צילום: יח"צ

ועדת השרים לענייני קורונה אישרה הערב (שני) במשאל טלפוני בין השרים החברים בוועדה את התיקונים ב'פיילוט הקניונים', תוך מתן הקלות נוספות לבעלי העסקים, הן בתפוסת השטח של החנויות בקניונים, והן בשינוי חישוב הקונים בחנויות גדולות.

על פי התקנות החדשות שאושרו הערב, התפוסה המרבית המותרת בשטח הקניון, תשתנה מיחס של אדם ל-7 מטרים רבועים, שהיה עד היום, ליחס של אדם ל-15 מטרים רבועים.

ובנוגע לשטח בתוך בחנויות עצמן, ייקבע כי בנוסף לכלל החל בתקנות העיקריות, לפיו התפוסה תהיה לפי יחס של אדם ל-7 מ"ר ועד 10 אנשים, בחנויות 'גדולות', אשר גודלן עולה על 150 מ"ר, התפוסה המירבית תהיה ביחס של אדם ל-15 מטרים רבועים, וללא קביעת 'תקרה מספרית' על מספר השוהים.

בנוסף, חישוב השטח לעניין התפוסה המותרת בקניון בשטחים המשותפים, לא יכלול שטח של מקום ציבורי ועסקי שהפעלתו אסורה המצוי בתוך הקניון.

יצוין, כי לא רק את השינויים במתווה פיילוט הקניונים אישרו היום השרים. ועדת השרים לקורונה התבקשה לאשר את הארכת הוראת השעה המאפשרת קיום בחירות ברשות המקומית תל מונד, נוכח קיומן של בחירות חוזרות בתאריך 8.12. בחירות שנערכות בצל נגיף הקורונה, ובהיערכות מיוחדת של מתווה מיוחד שגובש במשרד הפנים, המאפשר הצבעתם של חולים ומבודדים.

קניונים קורונה ועדת שרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד