י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לפני האישור בישראל

החיסון הרוסי יוענק לחולים ברשות הפלסטינית

אמש נחשפו התוכניות של משרד הבריאות על מנת להילחם בעלייה המסוכנת, על ידי הטלת סגר נושם, במקביל נערכים במשרד הבריאות לקבלת החיסונים, כמו גם אופן החלוקה, כאשר על פי הדיווח החיסון הרוסי יועבר קודם לכן לרשות הפלסטינית

החיסון הרוסי יוענק לחולים ברשות הפלסטינית
סגר כללי בעזה בעקבות הקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מספר החולים ומקדם ההדבקה ממשיך לעלות אמש (שני) נחשפו התוכניות של משרד הבריאות על מנת להילחם בעליה המסוכנת, מקביל להיערכות של משרד הבריאות לקבלת החיסונים, כמו גם אופן החלוקה, כאשר על פי הדיווח החיסון הרוסי יועבר לרשות הפלסטינית.

על פי הדיווח במשרד הבריאות נערכים להטלת 'סגר נושם' למשך 3 שבועות, כאשר מערכת החינוך תמשיך לפעול, והמגזר הפרטי ימשיך לפעול אף הוא ללא קבלת קהל, וזאת על מנת להחליט על סגר קצר ויעיל כאשר שמספר החולים נמוך עדיין.

גם לחג החנוכה יש התייחסות בתוכניות של משרד הבריאות, כאשר ככל הנראה לא יוטל הגבלות כלליות בחג החנוכה, אלא הגבלות מקומיות, כמו עוצר לילה, וזאת בהתאם לרמת התחלואה ומקדם ההדבקה שייבדק רוב יותר לחג החנוכה.

עוד דווח כי במשרד הבריאות נערכים גם להגעת החיסונים השונים לארץ, כאשר זה הרוסי המפותח ביחד עם המרכז הרפואי הדסה עתיד להיות מוענק לרשות הפלסטינית.

על פי הדיווח אמש ב'כאן 11' בית החולים הדסה מנהל משא ומתן עם גורמים באיחוד האמירויות ירכשו מהם לא פחות ממיליון חיסונים אותם הם רכשו מהרוסים, והם יוענקו למדינות עניות ובהם גם הרשות הפלסטינית. עם זאת יצוין כי החיסון הרוסי 'ספוטניק 5' עדיין לא קיבל את אישור משרד הבריאות כאן בישראל, ובהדסה עדיין מנסים להשיג את האישור המיוחל שיאפשר להם לחסן אתו גם את הציבור בישראל.

עם זאת על פי הדיווח למרות שבישראל החיסון לא מאושר, אזרחים ברוסיה כבר מחוסנים בהם, ויכול להיות כי ברשות הפלסטינית לא ימתינו לאישור הישראלי ויסתמכו על זה הרוסי.

קורונה הרשות הפלסטינית רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד