י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשווי 100,000 פאונד

משרת המלכה הודה שגנב פריטי יוקרה מהארמון ומכר באיביי

בריטניה: משרת של בבית המלוכה הודה כי גנב פריטים בשווי של כ-100,000 פאונד מהארמון. בין הדברים שגנב המשרת: מדליות ותמונות חתומות של נסיכים

משרת המלכה הודה שגנב פריטי יוקרה מהארמון ומכר באיביי
Pixabay

אחד המשרתים בארמון המלוכה בבריטניה הודה בגניבת שתי מדליות יוקרתיות מארמון בקינגהאם וכן פריטים אחרים בשווי שצוערך ב-100,000 לירות שטרלינג.

אדאמו קנטו, 37, גנב מדליה שהייתה שייכת לסגן אדמירל חיל הים בדימוס, סר אנתוני ג'ונסטון-ברט, אחראי משק הבית של המלכה, ומכר אותו באתר המכירות איביי תמורת 350 פאונד.

הוא גם גנב את אות המסדר המלכותי הוויקטוריאני השייך לקצין הצבא הבריטי בדימוס האלוף מתיו סייקס, ששירת בבית המלוכה בין השנים 2007-2010.

קנטו גם הודה בגניבת פריטים אחרים הכוללים תמונות חתומות של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, ואלבום תמונות של מסיבות מלכותיות במהלך ביקורו של דונלד טראמפ, הוא מכר תמונות עבור 1500 פאונד באיביי.

בבית המשפט נטען, כי 77 פריטים נגנבו מחנות הארמון, ואילו פרטים אחרים נגנבו מארונות הצוות, מחדרים נוספים, ממשרד האוספים של הארמון, מחנות הגלריה, ומהמחסן של הדוכס של יורק.

בבית משפט בווסטמינסטר התברר כי 37 פריטים הוצעו למכירה באיביי, "הרבה מתחת לערכם האמיתי", כאשר קנטו הרוויח 7,741 ליש"ט.

השופט אלכסנדר ג'ייקובס שחרר אותו בערבות, ושלח את התיק לבית המשפט קראון בסאות'ווארק לגזר דינו במועד מאוחר יותר, והזהיר את קנטו שהוא צפוי לעונש מאסר אפשרי.

אדאמו קנטו, שהיה עוזר הקייטרינג לשעבר, עבד בארמון חמש שנים, קיבל תפקידי ניקיון נוספים במהלך הסגר עקב נגיף הקורונה, והשתמש בהזדמנות כדי לגנוב מחדרי ההלבשה.

לבית המשפט נמסר כי לא כל הפריטים הגנובים הוחזרו. על פי החקירה, הוא ניצל את נעילת המשרדים במהלך הקורונה, וקיבל תפקידי ניקיון נוספים, מה שנתן לו גישה לפריטים שבדרך כלל לא יגיע אליהם בתפקיד עובר הקייטרינג.

ארמון בקינגהאם בריטניה איביי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד