י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בגיל 82 זה קצת מופרז

ריבלין מצהיר ברורות: לא אשוב לפוליטיקה

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין הצהיר היום כי לא יחזור לפוליטיקה בתום כהונתו כנשיא בחודש יולי בעוד כ-8 חודשים, והוא ייקח קצת חופש לעצמו. בתוך כך המרוץ לכס הנשיאות עדיין פתוח ומתעצם ככל שהתאריך קרב

ריבלין מצהיר ברורות: לא אשוב לפוליטיקה
נשיא המדינה ריבלין צילום: צילומסך

בראיון שנערך עמו היום (שלישי) בבית הנשיא, הצהיר נשיא המדינה ראובן ריבלין כי לא יחזור לפוליטיקה בתום כהונתו כנשיא בחודש יולי בעוד כ-8 חודשים, והוא ייקח קצת חופש לעצמו.

ריבלין הוסיף ואמר, "חשוב מאד שהזקנים יתנו עצות להנהגת המדינה, אבל אני חושב שלהתעסק בפוליטיקה בגיל 82 זה קצת מופרז".

דבריו של ריבלין באים ברקע דיווחים בימים האחרונים כי הוצע לו לעמוד בראש מחנה 'רק לא ביבי' בבחירות הבאות, כאשר כל המפלגות מלבד הליכוד והחרדים יתייצבו לתמוך בו.

ריבלין יסיים את כהונתו כנשיא המדינה בחודש יולי, בעוד כ-8 חודשים, המרוץ לנשיאות כבר נפתח, ויושב ראש מפלגת העבודה זקן חברי הכנסת עמיר פרץ כבר הצהיר על כוונתו להתמודד לתפקיד.

יצוין כי ישנם הערכות במערכת הפוליטית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יתמודד בעצמו לתפקיד, תוך לקיחת סמכויות ממשרד החוץ לבית הנשיא, בכך ירוויח ביבי את המשך השליטה שלו ביחסי החוץ של מדינת ישראל, במקביל לחסינות משפטית כנשיא המדינה.

חברת הכנסת מרב מיכאלי הגישה כבר הצעת חוק שתמנע מנאשם בפלילים להתמודד לתפקיד נשיא המדינה, כצפוי ההצעה נדחתה, כך שדרכו של נתניהו לנשיאות, באם יבחר בכך, עדיין סלולה.

ריבלין פוליטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד