י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הדריסה בגרמניה

הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול: 4 הרוגים

שעות לאחר פיגוע הדריסה המחריד בגרמניה, מתברר כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול. ארבעה נהרגו בהם תינוקת בת 9 חודשים. ראש העיר בהצהרה: "היום הכי קשה כאן מאז מלחמת העולם השנייה"

הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול: 4 הרוגים
מעצר חשוד בגרמניה. אילוסטרציה צילום: רשתות חברתיות

משטרת גרמניה מסרה הערב (שלישי) הצהרה בעקבות אירוע הדריסה שהתרחש בעיר טרייר. בהצהרה נאמר כי הנהג שדרס ארבעה אנשים ביניהם תינוקת, הוא תושב מקומי שהיה שיכור עם הפרעות נפשיות.

לדברי המשטרה, הנהג הדורס היה תחת השפעת אלכוהול וסובל גם מהפרעות נפשיות. כמו כן אין לו הרשעות קודמות או מניע על רקע לאומני או דתי, אולם הפגיעה הייתה מכוונת.

במסיבת עיתונאים שקיים ראש העיר טרייר אמר כי "מדובר ביום הקשה ביותר שטרייר ראתה מאז מלחמת העולם השניה". בין ההרוגים, תינוקת בת 9 חודשים ואישה בת 72.

‏שר הפנים הגרמני אישר כי ישנם ארבעה הרוגים ו-15 פצועים, חלקם במצב קשה. הנהג הדורס הינו גרמני, יליד ותושב העיר טריר, שחי ובילה בימים האחרונים ברכבו ולא בדירתו. כך אמר דובר המשטרה המקומי.

מוקדם יותר היום דווח על ‏אירוע דריסה שהתרחש בטרייר שבגרמניה, כאשר נהג נסע ברכב מסוג ריינג' רובר במהירות של 70 קמ"ש ברחוב קניות מרכזי בעיר, פגע בהולכי רגל, פצע והרג כמה מהם ונעצר.

 

משטרת גרמניה תאונת דריסה נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד