י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הנגיף לא מתחשב בהסכמים

האם רכבת הישראליים לאמירויות תיבלם

האם רכבת הישראליים לאיחוד האמירויות תיבלם? על פי המתרחש במסדרונות משרד הבריאות נראה כי התשובה חיובית. וזאת לאור הזינוק במספר הנדבקים בקורונה במדינות האיחוד

האם רכבת הישראליים לאמירויות תיבלם
שדה התעופה נתב"ג צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עשרות אלפי ישראלים יוצאים בימים אלו לדובאי, לאחר חתימת הסכמי אברהם, ולאור כך שדובאי היא אחת המדינות היחידות שמשרד הבריאות כ'ירוקות', כך שהשבים ממנה לא נדרשים לשהות בבידוד.

אך על פי הדיווח הערב (שלישי) של יולן כהן ויואב אבן ב'חדשות 12', נראה כי החגיגה לא תימשך לזמן רב. כאשר בעקבות כך שבדובאי נרשם זינוק במספק הנדבקים בנגיף הקורונה. ובאם המגמה המסוכנת תימשך שוקלים במשרד הבריאות להגדיר את איחוד האמירויות כולה כאדומה.

על פי הדיווח, בכירי משרד הבריאות צפויים לדון בנושא התחלואה באיחוד האמירויות כמו גם שאר המדינות, בדיון הבא שיתקיים במשרד הבריאות, עם זאת ציינו כי ההחלטה לגבי האיחוד לא צפויה להיות פשוטה. בצל רקימת הקשרים העסקיים והתיירותיים.

לצד זאת דווח הערב בחדשות 'כאן' כי בעקבות העלייה בתחלואה, המל"ל בוחן עצירה מיידית של טיסות מטורקיה לישראל.

בתוך כך פרסם הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, סרטון בו הוא שוחח עם קברניט הטיסה המסחרית הראשונה שיצאה היום מישראל לדובאי "יום של אור, יום של היסטוריה" אמר נתניהו, והוסיף "זה נפלא, זה יוצא מן הכלל, תמשיכו עד בלי די".

איחוד האמירויות הסכם אברהם תיירות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד