י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת ההצבעה הגורלית בכנסת

זהו דף המסרים של חברי 'הליכוד' להיום: התקציב, הסקרים ובנט

לאחר נאומו הלוחמני של בני גנץ נגד רה"מ, ושעות ספורות לפני בואו של היום הגורלי ביותר לכנסת הנוכחי, יום בו תוגש הצעת אי אמון בממשלה, הצעה שכבר עכשיו זוכה לרוב, יוצאים במפלגת הליכוד בשורת מסרים נגד הבחירות ובעד האחדות | היום בו יוכרע לאן פניה של הכנסת ה-23

זהו דף המסרים של חברי 'הליכוד' להיום: התקציב, הסקרים ובנט
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שעות ספורות לאחר נאומו הלוחמני של ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון יושב ראש מפלגת כחול לבן בני גנץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושעות ספורות לפני בואו של היום הגורלי ביותר לכנסת הנוכחי, יום בו תוגש הצעת אי אמון בממשלה, הצעה שכבר עכשיו זוכה לרוב, יוצאים במפלגת הליכוד בשורת מסרים נגד הבחירות ובעד האחדות.

כתב חדשות 'כאן 11' מיכאל שמש חשף את דף המסרים שנמסר לחברי הליכוד, מסרים אותם חברי הכנסת והשרים נדרשים להדהד לאורך היום (רביעי).

תחת הכותרת "מסרים 2.12" נכתבו המסרים לחברי הליכוד בנושאים הבוערים העומדים על הפרק, וביניהם התייחסות לסאגת התקציב, הסקרים, ואיך לא - נפתלי בנט.

ה'מסר' הראשון אותו נדרשים נציגי הליכוד להדהד הוא "אנחנו קוראים לבני גנץ לקבל את ההחלטה הנכונה לאזרחי ישראל ולשים את ישראל לפני הכל, ולא את הפוליטיקה לפני הכל. לשים את המאבק בקורונה לפני הכל. לשים את המאמץ שלנו להביא חיסון לכל אזרח לפני הכל. לשים את הסיוע הכלכלי לכל אזרח לפני הכל".

עוד נכתב "בסקרים הפנימיים שלנו, הליכוד עם 32 מנדטים. בבחירות אנחנו תמיד מביאים הרבה יותר. אנחנו לא חוששים מבחירות" עם זאת הדגישו "אבל אין סיבה ללכת לבחירות, צריך אחדות ולא בחירות".

גם סאגת התקציב מקבלת התייחסות בולטת "שר האוצר מקדם את הגשת תקציב 2021 יחד עם אנשי המקצוע באוצר. כחול לבן גוררים את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. במקום לגלות אחריות, להתאחד במאבק בקורונה ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה".

עוד ידגישו נציגי הליכוד "ראש הממשלה נתניהו מביא חיסונים לישראל, הוריד את התחלואה למינימום, שומר על הכלכלה עם דירוג אשראי גבוה, מביא הסכמי שלום היסטוריים ומנהיג את ישראל בדרך הנכונה. קוראים לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להנחיות".

אחרון חביב ברשימת המסרים, הוא נפתלי בנט, היריב הגדול. "בנט שאמר שאף מדינה בעולם לא תכנס לסגר שני, שוב עושה פוליטיקה עם יאיר לפיד וגורר את המדינה לבחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה, בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא חיסונים ועזרה כלכלית לאזרחי ישראל".

פיזור הכנסת מפלגת הליכוד תקציב המדינה ממשלת אחדות נפתלי בנט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד