ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

העיצוב בירושלים עלה קומה

קהיליית העיצוב החרדית נטלה חלק בערב מקצועי ראשון מסוגו של קבוצת 'נגב' ב'סקנד פלור' בירושלים, המציע ספריית ענק של אריחים לקהל האדריכלים והמעצבים, ו'חדר מידע' אולטימטיבי

העיצוב בירושלים עלה קומה

קהיליית העיצוב החרדית הכוללת את מיטב המעצבות והאדריכליות בירושלים השתתפה בערב עיון ראשון מסוגו ומפגש היכרות עם ה'סקנד פלור' – מתחם העיצוב של חברת 'נגב' בבירה.

בערב שעסק במגמות העיצוב הבינלאומית ובתפיסות העיצוב המתפתחות בשנים האחרונות, נשא דברים מר אבי מוטולה מנכ"ל קבוצת 'נגב' שהרחיב על מגמות הענף והתרחבותו, והציג את יכולות העיצוב וקווי המעצבים בשנה הנוכחית, לצד פריסתה הבינלאומית של 'נגב'. מוטולה הרחיב על חלקו הגדול של הציבור החרדי בהתפתחות הענף כולו, בזכות הקשר השוטף של קהיליית העיצוב החרדית עם היצרנים והיבואנים דוגמת 'נגב'.

מצגת ייחודית על מגוון חידושי העיצוב ויכולות הטכנולוגיה בהדפסי עיצובים אישיים הוצגה על ידי המעצבת גל יערי, שהביאה את תפיסת העיצוב של 'נגב' מפלטפורמת הייצור של אריחי 'נובו אימג'ין' הנחשבים כפיתוח עולמי בלעדי. בהמשך הערב חשפה 'נגב' את קולקציות 2010 וסגנונות העיצוב של המיובאים בלעדית מירידי המעצבים בבולוניה שבאיטליה.

בערב הייחודי נטלו חלק עשרות מנהלי מגמות עיצוב ומורות בבתי הספר המקצועיים בעיר, לצד עשרות אדריכליות ומעצבות פנים החולשות על עולם העיצוב החרדי הפרטי והמוסדי.

מתחם ה"סקנד פלור" 2nd Floor הינו מתחם העיצוב הגדול מסוגו, המציע לראשונה בישראל ספריית ענק של אריחים לקהל האדריכלים והמעצבים, ו'חדר מידע' אולטימטיבי. בו מוצגים מיטב החידושים האחרונים בעולם בתחום הריצופים והחיפויים. מתחם העיצוב הממוקם ברח' הסדנא 11 (אזור התעשייה תלפיות), משתרע על שטח ענק של 900 מ"ר.

מנכ"ל קבוצת 'נגב' אבי מוטולה ומוסיף כי "ערב העיון הינו שלב נוסף באסטרטגיית החברה המחזקת את מובילותה במגזר המקצועי (אדריכלים, מעצבים) ותורמת מיכולותיה לתנופת הענף כולו. 'נגב' רואה בתנופת עשייה זו, נקודת מפנה בפעילות החברה העמוקה בקהילה החרדית בכלל, ובירושלים בפרט" מוסיף מוטולה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד