י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקרעים בכחול לבן

ינקלביץ׳ תוקפת את זמיר: "מייצגת לא רק מצביעים לעיריית תל אביב"

ביקורה ונאומה של השרה החרדית בכחול לבן עומר ינקלביץ' במפגן להסדרת המאחזים הבלתי חוקיים, מסרב לגווע | אחרי שהותקפה על ידי עמיתה למפלגה חה"כ אסף זמיר, בוחרת כעת ינקלביץ' לצאת במתקפה משלה: "די לשיח השנאה"

ינקלביץ׳ תוקפת את זמיר: "מייצגת לא רק מצביעים לעיריית תל אביב"
אסף זמיר נואם במליאה צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

העימות בתוך כחול לבן נמשך: בעקבות דברי של השרה עומר ינקלביץ׳ בנושא המאחזים הבלתי חוקיים, והעימות בתוך הסיעה שהודלף, חבר הכנסת אסף זמיר ממשיך לתקוף את השרה החרדית שמשיבה במתקפה משלה.

הבוקר (רביעי) המשיך חה״כ אסף זמיר בגל הראיונות ואמר בראיון ל ynet: "יש לי מחלוקות עם עומר ינקלביץ שעשתה טעות השבוע וזה בטח לא תורם למצבה של כחול לבן", בראיון לרדיו 103 fm הוא אמר: "ינקלביץ' חושבת אחרת מהמצע של כחול לבן בחלק המדיני. היא חושבת שצריך ללכת למצב של הסדרה. אני ממש לא נגד אבל העוצמות וההבטחה שהיא דיברה עליהם השבוע לא מקובלות בעיניי".

השרה עומר ינקלביץ׳ כתבה בתגובה היום: "ידידי ⁦אסף זמיר‬⁩, במערכת הבחירות כחול לבן הציגה עצמה כמפלגת מרכז, הפונה לכל אזרחי ישראל ובכללם למתיישבים. לא שמענו אז את מחאתך, מה השתנה כעת?", היא הוסיפה; "כחול לבן היא מפלגת שלטון, מפלגה ממלכתית, שמייצגת את הפסיפס הישראלי, לא את רק ספר הבוחרים לעיריית תל אביב. די לשיח השנאה כלפי המתיישבים".

כזכור, בישיבת הסיעה של מפלגת כחול לבן השבוע התפתח עימות בין חבר הכנסת אסף זמיר לשרת התפוצות עומר ינקלביץ', לאחר שזו האחרונה אמרה אתמול למפגינים מטעם ההתיישבות הצעירה כי "מפלגת כחול לבן זו מפלגת מרכז שאכפת לה מכל התושבים במדינת ישראל ואין סיבה בעולם שאתם לא תחיו בכבוד. נעשה כל אשר ביכולתנו לסייע לכם".

דבריה של ינקלביץ' לא מצאו חן, לשון המעטה, בעיני האגף השמאלי במפלגתה. זמיר תקף את ינקלביץ' ואמר: "אני חושב שצריך להצביע על פיזור הכנסת ואנחנו הולכים לבחירות מה שינקלביץ' עושה זה נזק גדול. את עושה את זה ממניעים פוליטיים אנחנו לא מפלגה של מועצת יש"ע".

זמיר הוסיף ותקף את ינקלביץ': "מפריע לי שאת מסתובבת ביהודה ושמרון". ינקלביץ' אמרה בתגובה, "תדברו איתי במקום לתדרך נגדי". עוד הוסיפה ינקלביץ': "הדעות שלי לא ימין קיצוני, אלו אנשים שהמדינה שלחה. מלח הארץ, לוחמים, רופאים שחיים בתת תנאים".

יושב ראש המפלגה התערב וניסה להרגיע את זמיר, "אנחנו לא נגד הסדרה. בעד היכן שניתן באופן חוקי באדמות מדינה" עוד הוסיף גנץ ואמר כי הוא "מבקש להפסיק עם התדרוכים".

גנץ הדגיש כי "מאחזים בלתי חוקיים הם בלתי חוקיים נקודה". ינקלביץ מחתה על הדברים ואמרה לגנץ "יש שם בני אדם רופאים טייסים אחיות מגיע להם גם".

יושב ראש המפלגה בני גנץ חזר שוב והדגיש "איננו תומכים במאחזים הבלתי חוקיים ולא משנה מי יושב שם, טייס או רופא, זה לא נותן לשבת בשטחים בלתי חוקיים. אני תומך בבקעת הירדן, בהישארות בגושים ללא חזרה לקוי 67. משהב"ט עובד בהסדרה של כל המאחזים שיושבים בשטחים חוקיים. כל סטייה מעבר לקו הזה היא לא הקו של כחול לבן

אסף זמיר עומר ינקלביץ בני גנץ הכשרת מאחזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד