י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלימות קשה בעיר התורה

ב"ב: אישום נגד 3 שתקפו תושב העיר בגרזן • צפו

תושב בני ברק שעמד בפתח מאפייה בעיר בה הוא עובד, הותקף בצורה קשה על ידי שלושה תושבי העיר. החשודים תקפו אותי באמצעות בקבוק זכוכית והשחיתו את האופנוע של הקורבן עם גרזן • צפו

ב"ב: אישום נגד 3 שתקפו תושב העיר בגרזן • צפו
התקיפה האלימה בבני ברק צילום: מתוך הסרטון

התביעה המשטרתית הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד שלושה תושבי בני ברק, בחשד שתקפו תושב העיר באמצעות בקבוק זכוכית וגרזן בעת שעבד במאפיה בעיר.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר חשד לתקיפת תושב בני ברק בן 22 בעת שעבד במאפיה בעיר, על רקע סכסוך מוקדם בין המעורבים.

מכתב האישום עולה, כי בעת שהקורבן עמד בפתח מאפייה בה עבד, הגיעו שלושת החשודים- תושבי בני ברק בשנות ה 20 לחייהם, ותקפו אותו לעיני העוברים ושבים. בין היתר תקפו אותו השלושה באמצעות השלכת בקבוק זכוכית לעברו שגרם לפציעתו בפניו וכן גרמו נזק לאופנוע של הקורבן באמצעות גרזן.

חוקרי מרחב דן ניהלו חקירה אינטנסיבית, במסגרתה חשפו את זהות החשודים ועצרו אותם בחשד למעורבות בעבירות אלימות חמורות, כאשר בהתאם לממצאי החקירה בקשו את הארכת מעצרם בבית המשפט.

בתום חקירת המשטרה ובהתאם לממצאיה, הגישה הבוקר חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום נגד השלושה ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד