י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשרות חמושים

צפו: השודדים פיזרו כסף ברחוב; התושבים מיהרו לקחת

אירוע חריג התרחש אמש בברזיל כאשר חבורת המונה עשרות חמושים פרצה לארבעה בנקים מקומיים ושדדה אותם. לפחות שישה מקומיים הוחזקו כבני ערובה אך בהמשך שוחררו. במהלך ההשתלטות, שטרות התפזרו על הרצפה והתושבים מיהרו לאסוף • צפו

צפו: השודדים פיזרו כסף ברחוב; התושבים מיהרו לקחת
התושבים אוספים את השטרות צילום: מתוך הסרטון

עשרות שודדים חמושים ברובי סער פלשו אמש לארבעה בנקים בדרום ברזיל והשאירו מזומנים זרוקים ברחובות. התושבים מיהרו לאסוף את הכסף.

התוקפים השתלטו אתמול בלילה (בין שני לשלישי) על רחובות קריסיומה, במדינת סנטה קתרינה, הם פתחו בתקיפה נגד סניף בנק מקומי. השודדים כולם גברים רעולי פנים לבושים בשחור, הסתובבו ברחובות ולפחות שישה מקומיים הוחזקו כבני ערובה אך בהמשך שוחררו.

יריות נשמעו ברחבי העיר ולפחות שני אנשים נורו - כולל שוטר, כך על פי המשטרה. על פי הדיווח בטלוויזיה הברזילאית, כ-30 שודדים בלפחות עשר מכוניות חסמו נקודות גישה לעיר כדי למנוע מהמשטרה להגיב במהירות. ההשתלטות החלה בסביבות חצות ונמשכה כשעתיים. מזומנים רבים פוזרו על פני הכביש ותושבים מקומיים מיהרו לקחת את הכסף.

אחד התושבים צייץ בטוויטר: "אנשים לוקחים כסף המפוזר על הרצפה לאחר שוד בעיר קריסיומה - ברזיל. למרות הטרגדיה, חג המולד יהיה טוב יותר עבור אנשים רבים הנזקקים. החבורה השודדת נראית מיומנת והיתה חמושה בכבדות".

ארבעה סניפים נבזזו על ידי השודדים החמושים, אחד מעדי הראייה אמר לתקשורת כי "אין לי מושג מאיפה הם, אבל הם מיומנים מאד" אמר. "מעולם לא חווינו זאת בהיסטוריה של העיר". הוא הוסיף כי לפחות שישה אנשים נלקחו כבני ערובה, אך מאוחר יותר הם שוחררו.

ארבעה אנשים שנחשבו מעורבים בשוד נעצרו, והמשטרה החזירה חלק מהכסף שנגנב, כך על פי התקשורת המקומית. בשנת 2019 היו 21 שוד בנקים במדינת סאו פאולו בלבד, על פי נתונים רשמיים. במחצית הראשונה של 2020 כבר היו 14.

ברזיל שוד בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד