י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הדרכים בחזקת סכנה

נפצע קשות לאחר שהעיר על אי מתן זכות קדימה

המשטרה פתחה בחקירת מקרה שהתרחש לפני כשבועיים בתל אביב, בו הותקף הולך רגל במעבר חצייה, לאחר שהעיר לנהג שלא עצר כדי לתת זכות קדימה. הלה יצא יחד עם שני בניו שהפלו את מכותיהם באיש הביקורתי | הוא פונה ל'וולפסון' עם חבלות בגופו וראשו

נפצע קשות לאחר שהעיר על אי מתן זכות קדימה
נסיעה במהירות צילום: unsplash

תושב תל אביב כבן 39 נפצע באורח קשה לאחר שהעיר לאדם אחר על אי מתן זכות קדימה. הוא פונה לבית החולים עם פגיעות ראש וגפיים והחשודים נעצרו.

המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 לפני כשבועיים בדבר חשד לארוע תקיפה חמורה של הולך רגל במעבר חצייה ברחוב העלייה בתל אביב, כאשר עפ"י גורמי הרפואה, הפצוע - תושב העיר בן 39 פונה אל המרכז הרפואי וולפסון עם חבלות בגופו וראשו.

בתוך כך, חוקרי תחנת שרת גבו עדות מהקורבן ואספו ממצאים ממקום האירוע, כאשר עפ"י החשד בעת שהקורבן ביקש לחצות את הכביש במעבר חציה, העיר לנהג רכב - תושב רמלה בשנות ה-50 לחייו ואילו זה בתגובה יצא מהרכב, החל לרדוף אחריו ותקף אותו יחד עם שני בניו בשנות העשרים לחייהם, שהיו עמו באותה העת ברכב.

אמש במסגרת חקירה מורכבת תוך איסוף הממצאים הנדרשים, חשפו חוקרי תחנת שרת את זהותם של המעורבים בתקיפה ועצרו את החשודים בדירתם ברמלה. הבוקר בקשה את הארכת מעצם בבימ"ש השלום בתל אביב, אשר קבע בתום בחינת הממצאים, את הארכת מעצרם של החשודים ב -5 ימים עד לתאריך 6.1.20.

זכות קדימה הולך רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד