י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סקול פאלאס - החופש לבחור • וידאו לצפיה

מתלבטים היכן לעשות את הפסח? כמידי שנה מארח מלון 'סקול פאלאס', הנמצא על גבול שוייץ איטליה ואוסטריה, נופשים מהארץ ומחו"ל, כמיטב המסורת ובכשרות מהודרת • וידאו לצפיה

סקול פאלאס - החופש לבחור • וידאו לצפיה

מי אינו חולם על חופשה חלומית שבה יוכל להשתחרר מטרדות היום - יום ולשהות עם משפחתו בשלווה ונחת , להחליף אווירה וסביבה בנוף עוצר נשימה?

ימי החופשה המקובלים עלינו הם בתקופת בין הזמנים וימי חול המועד, ובעיקר בימי חופשת פסח הארוכה. כיום עומד לרשותנו מגוון רחב של אפשרויות שלא היה כמותן בשנים שעברו והשאלה לאן לצאת ובאיזה מלון לבחור דורשת מומחיות בפני עצמה.

לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה, פנינו לר' אבי פרידמן ממלון 'סקול פאלאס' אשר בשוויץ ושאלנו מהן הנושאים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת אליהן כאשר יוצאים לנפוש בחו"ל.

• "ראשית יש לבדוק באיזה מלון מדובר" אומר ר' פרידמן, מנהל מלון 'סקול פאלאס'.

"חשוב לדעת האם מדובר במלון העוסק כל השנה בתיירות , ועד כמה הוא מאוכלס בתיירים. כשבוחרים במלון המאוכלס בתיירים כל ימות השנה הרי זו סוג של הוכחה שמדובר באנשים מקצועיים ומנוסים, היודעים לתת מענה לכל עניין שעולה.

• עניין חשוב נוסף הוא רמת הכשרות. קיימת תחושה מוטעית שיציאה לחו"ל היא חופש, חופש מהכול. ויש נטייה להקפיד פחות על נושא קריטי כמו הכשרות ויש אנשים שאינם בודקים אפילו איזה רב נותן את ההשגחה והאם יש משגיח במקום.

• דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא את שביעות רצונם של האורחים שהתארחו בעבר במלון, שהרי ידוע שלקוחות מרוצים חוזרים.

• חשוב לזכור שלא תמיד הזול הוא אכן זול, ולעיתים, הוא אף מתברר כיקר. לכן, לא כדאי לבחור במלונות היוצאים במבצעים מוזלים שרק אחרי בדיקה מתברר שהמחיר אינו כולל שירותים רבים וחשובים, כמו: ליל סדר, ארוחות מלאות ביום ופעילויות שונות. לסיכום: חשוב מאוד לבדוק מה כלול במחיר ומה לא כלול בו.

• כדאי לבדוק מהן התוכניות הקיימות והפעילויות המוצעות: האם הן ברמה גבוהה ומתאימות לנו כציבור ירא שמים? האם יתקיימו טיולים באזור, והאם הם כלולים במחיר? היכן ניתן לגלוש בסקי והיכן משיגים את הציוד?

רשת מלונות הכוללת מלונות רבים איננה ערובה לכך שמלונות אלה טובים ועדיפים יותר. לעומת זאת פעמים רבותאנו פוגשים בחברת מלונות קטנה שבבעלותה בסך הכול מלון אחד או שניים אבל היא משקיעה בהם רבות ומספקת שרות ברמה גבוהה ביותר".

כמידי שנה מארח מלון 'סקול פאלאס' נופשים מהארץ ומחו"ל כמיטב המסורת. המלון שוכן בהרים בגובה 1200 מטר ונמצא במפגש הגבולות בין שוייץ איטליה, ואוסטריה.

המלון בן 150 שנה עבר שיפוצים מאסיביים והפך למלון מפואר בעל 4 כוכבים המאובזר ברמה גבוהה על כל 120 חדריו, כאשר בתוכם 60 סוויטות מפוארות. במלון יש בית כנסת ומקווה, ומתאכסנים בו דרך קבע רבנים חשובים וידועי שם, כאשר להבדיל לפני שנים התאכסנו בו המלכה ויקטוריה וה'קייזר' פרנץ יוזץ מאוסטריה. המלון כל השנה כולל פסח בהכשרו המהודר של 'אב"ד אגודת אחים ציריך', לא שרויה.

האוכל במלון ממיטב המאכלים היהודיים המסורתיים. במקום ימסרו שיעורים על ידי הרב חרל"פ ויתקיימו פעילויות לילדים על ידי צוות מיומן ומנוסה. המלון מארגן גם טיולים באזור וכן לאוסטריה גרמניה ואטליה. "כמו תמיד, נעשה כל מאמץ כדי לתת שרות טוב ואדיב ללא כל פשרות" מסכם ר' אבי פרידמן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד