י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פירות השלום

על ההסכם הזה מול דובאי לא בטוח שתשמעו בתקשורת

בשבוע הטכנולוגיה של איחוד האמירויות, יוקדש יום מיוחד לחדשנות הישראלית. עשרות סטארט־אפים ישראלים יציגו את הפיתוחים המעניינים שלהם. גם קבוצת 'בסדנו' תהיה שם והיא מציעה לכם להיות שותפים להצלחת המשלחת הישראלית הגדולה ביותר שתשתתף באירוע

על ההסכם הזה מול דובאי לא בטוח שתשמעו בתקשורת
דובאי צילום: unsplash

שבוע הטכנולוגיה של איחוד האמירויות (GITEX) שיתקיים לקראת חנוכה בדובאי, הוא ככל הנראה האירוע הטכנולוגי הגדול בעולם שייערך השנה בצל המגיפה. ואיך לא, הישראלים יופיעו בו ובגדול...

ב־  GITEXמעריכים כי למרות מגבלות הריחוק החברתי ישתתפו ביריד הטכנולוגי כמאתיים סטארט –אפים מעשרות מדינות ועוד כמה מאות משקיעים גלובאליים המייצגים קרנות השקעה, בנקים וגופים פיננסיים שונים.

הסכמי אברהם, אותם הסכמי שלום בין ישראל והמפרציות, זוכים למקום של כבוד בכנס הטכנולוגי הזה שמחבר חברות הזנק ישראליות עם משקיעים מכל העולם. המארגנים הודיעו כי ביומו האחרון של הכינוס יקיימו את "יום החדשנות הישראלית". למעשה תהיה זאת פסגת העסקים הגדולה ביותר עד כה לישראלים באמירויות. המשלחת הישראלית הגדולה ביותר תהיה זו של קבוצת 'בסדנו' שהפורטפוליו שלה כולל המון חברות הזנק בתחומים שונים, מבינה מלאכותית בשירות הנדל"ן ועד רכבים מעופפים בשירות כוחות ההצלה.

קרן הון הסיכון 'בילט־אפ' מקבוצת 'בסדנו' שבראשה עומד היזם החרדי אליעזר גרוס, תציג ביריד טכנולוגיות חדשניות של חלק מהחברות בפורטפוליו שלה. מנכ"ל הקרן, עודד אלישיב, אמר: "אנחנו עושים כל מאמץ להיות בכל מקום בו אנו מזהים הזדמנות להשיא ערך עבור החברות שאנו משקיעים בהן. זו החובה שלנו לציבור המשקיעים שלנו והכנס הזה, דבר די נדיר בימים של קורונה, הוא בהחלט הזדמנות ראויה להגדיל את פוטנציאל התשואה עבור המשקיעים, ולהרחיב את נתח השוק עבור החברות בפורטפוליו שלנו".

בתוך כך הודיעה חברת ההזנק 'מיי־טאואר' (My Tower) מקבוצת 'בסדנו' על דריסת רגל ראשונה בבחריין, מדינת האי במפרץ הפרסי שחתמה אף היא על שלום עם ישראל. 'מיי־טאואר' היא למעשה תוכנה ייחודית וייעודית לניהול נכסים בדגש על מגדלי מגורים ומשרדים. התוכנה שפיתחה החברה מביאה תועלת לבעלים ולשוכרים בהיותה מעין משרד ווירטואלי שאחראי הן על גביית התשלומים והן על אחזקת הנכס על כל היבטיו כולל טיפול בבעיות חשמל ואינסטלציה, חימום וקירור ועוד. התוכנה מעניקה לדיירים מענה מיידי לכל בעיה שמתעוררת ואפילו עושה עבורם קניות, כביסות ושירותים נוספים.

הפיתוח שלה מעורר עניין רב בעולם כולו ובישראל משרתת התוכנה את רוב מגדלי המגורים הידועים והמפורסמים והיא הולכת ותופסת נתח שוק באירופה ובצפון אמריקה. כאמור, באחרונה הודיעה החברה כי חתמה על עסקה לניהול קרוב לאלף דירות בשורה של מגדלי מגורים במנאמה בירת בחריין. זו דריסת רגל ראשונה במונרכיות המפרץ השונות שעריהן המפותחות עמוסות במגדלים.

ולמה זה אמור לעניין אתכם? משום שגם אתם יכולים לעשות מזה כסף... לחצו כאן, השאירו פרטים ותגלו איך השלום הכלכלי הזה עובד לטובתכם.

רוצים לשמוע כיצד הקבוצה הזו יכולה לעזור לכסף שלכם להביא עוד כסף ולבנות לכם תשתית כלכלית לעתיד? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>>

בסדנו איחוד האמירויות סטארטאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!