י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החלום שהסעיר את מודיעין עילית

האב המנוח נותר חייב מהתאונה; המשפחה איתרה את בעל הרכב

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': המשפחה ממודיעין עילית שאביהם לא מצא מנוח לאחר מותו והתגלה בחלום לבני משפחתו בעקבות חוב מתאונה לפני 13 שנה, מצאה בשעה טובה את בעל הרכב שנפגע ושכח מכל העניין | הם הגיעו אל ביתו ושילמו לו עד השקל האחרון | הסיפור המלא

האב המנוח נותר חייב מהתאונה; המשפחה איתרה את בעל הרכב
תאונה. אילוסטרציה צילום: pixabay

הסיפור שהסעיר את העיר מודיעין עילית בשבוע האחרון בעקבות מודעה חריגה שהתפרסמה בסוף שבוע שעבר במקומון בעיר ובו משפחה סיפרה כי האב המנוח שהיה מעורב בתאונת דרכים בעיר, לא הסדיר את עניין הנזק הכספי, והופיע בחלום לבני משפחתו בבקשה לסדר את החוב. במודעה בני המשפחה ניסו לאתר את הנפגע, ול'בחדרי חרדים' נודע כי המעגל הושלם ובעל הרכב נמצא.

פרטי המקרה: מדובר בתאונה שהתרחשה לפני 13 שנים בין רכבו של המנוח לבין רכב של תושב העיר והאב המנוח לא הסדיר את הנושא הכספי. בני המשפחה ניסו בכל דרך למצוא לאביהם "מנוחה נכונה" ולשלם את הכסף לבעל הרכב הנפגע.

אתמול (רביעי) פחות משבוע לאחר פרסום הסיפור המיוחד, הגיע המקרה לסיומו לאחר שבני המשפחה מצאו את בעל הרכב שנפגע ואף הגיעו לביתו לשלם לו את הסכום שהיה אמור להיסגר ביניהם.

בעל הרכב שנפגע הוא הרב אהרן גולדהבר מחסידי קרלין במודיעין עילית המשמש כמדריך טיולים ומורה דרך מפורסם, והוא מגולל בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע.

"ראיתי את המודעה  שפורסמה ולא ייחסתי לכך כל חשיבות. יש לי באמתחתי ששה מקרים שאנשים פגעו בי מאחורה והתעלמתי מהמודעה לא קישרתי כלום".

"אתמול בערב" הוא מספר, "מתקשרת אלי מישהי ואומרת אתה קוראים לך גולדהבר ואתה גר ברחוב הריטב"א? השבתי לה בחיוב והיא מייד הקשתה אם שואלת ראית את המודעה. אמרתי לה שכן, והיא שאלה אותי מדוע לא פנית אלינו? אנחנו חושבים שזה אתה. אמרתי לה שלא שמתי לב וכבר שכחתי מהמקרה".

"היא סיפרה שהם מחפשים אותי כבר כמה שנים ושלשום הם מצאו בבוידעם את כל חלופת המכתבים ביני לבין אבא שלה אחרי התאונה שהתרחשה בשנהת 2007. הם מצאו מכתבים בהם אנחנו דנים על הפגיעה ברכב והתשלום, אני אמרתי לה מבחינתי אין חוב אתם, לא חייבים לי כלום כבר התייאשתי ושכחתי מהכול".  

"אחרי שעה וחצי הם הופיעו אצלי בבית, הביאו לי את כל תיק המסמכים והתחננו לשלם עד השקל האחרון" הוא מספר.

הרב גולדהבר מספר לסיום כי היה מעמד מאוד מיוחד: "הם ביקשו שאני אכתוב להם פתק שלם וכתבתי להם מכתב שאני מוחל לו בלב שלם ובאמת הם שמחו ואבן נגולה מליבם. אחד מהאחים סיפר כי המחמירים במשפחה רצו לוודא מול תעודת זהות שלי להשוות את זה מול המסמך של הביטוח".

כזכור, במודעה שפורסמה במקומון 'ידיעון' בעיר מודיעין עילית נכתב: "נהג יקר, תושב קריית ספר. לפני כ-12 שנים, פלוס מינוס, אירעה תאונה בין הרבים שלך ושל אבינו מ.ז. שווימר זצ"ל" פתחו בני המשפחה במודעה שפורסמה, והוסיפו לפרט "היו ביניכם חילוקי דעות עד שהנושא נרגע/נדחה/הושתק, כרגע דחוף ביותר עבור כולנו להשיב את החלק שלנו בנזק, והיות שאבדו לנו פרטיך, אנא צור קשר".

עוד הוסיפו בני המשפחה וביקשו כי לאור כך שהעניין יוסדר, "תהא מנוחה שלימה בגן עדן לנשמת אבינו מ.ז. שווימר זצ"ל, שבא וביקש בחלום לסדר העניין, ואנו משפחתו של הנפטר לא מצליחים להשיג אותך".

הסיפור המדהים הזה מלמד עד כמה הזהירות מגזל ואי תשלום בעולם הזה מגיע לאדם גם כשכבר נמצא בעולם שכולו טוב.

 

מודיעין עילית חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד