י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בהיקף אדיר

עובדת גנבה מזומן, אשראי ותכשיטים מבעלי מוגבלויות

לאחר חקירה, משטרת ישראל עצרה תושבת יפו שעבדה כמדריכה שיקומית החשד שגנבה כסף מזומן, כרטיסי אשראי, המחאות ותכשיטים בהיקף של עשרות אלפי ש"ח מבעלי מוגבלויות

עובדת גנבה מזומן, אשראי ותכשיטים מבעלי מוגבלויות
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה

לפני מספר שבועות משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות מידע שהגיע אליה, שעל פיו קיים חשד שתושבת יפו בת 45, העובדת כמדריכה שיקומית במרכז תעסוקה בת"א , נוהגת לגנוב כסף מזומן, כרטיסי אשראי, המחאות ותכשיטים בהיקף של עשרות אלפי ש"ח, מתיקים אישיים של עובדים במקום, בעלי מוגבלויות.

יחידת ההונאה במחוז ת"א פתחה בחקירה עם קבלת המידע, במסגרתה אספה ממצאים ועדויות אשר חיזקו את החשד כנגד החשודה וכאמור אתמול נעצרה לחקירה ונכלאה. בכוונת המשטרה בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, לבקש הבוקר את הארכת מעצרה בבימ"ש השלום ת"א.

בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת תלונה על גניבת טלפון נייד בגינה ציבורית בקרית ספר בת"א מתיקו של קטין. אזרחית שהייתה במקום צילמה את אירוע הגניבה בטלפון הנייד שלה והעבירה את התיעוד לידי החוקרים, ובהתאם זוהה החשוד ע"י השוטרים יומיים אחרי בעת ניסיון גניבה של אופניים שעה שרכב על אופניו ברח' רוטשילד בת"א.

כאמור, שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו את החשוד - תושב שטחים בן 35 ובתום חקירתו הוא נכלא. חוקרי המשטרה הביאו את החשוד לבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרו, כאשר בתום בחינת ממצאי החקירה, קבע בית המשפט את הארכת מעצרו עד תאריך 6.12.20.

משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד