י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בתי החולים יתחרו

שלב ב' בחיסון הישראלי יוצא לדרך; אלפי שקלים למתנדבים

בחודש הקרוב צפוי המכון הביולוגי בנס ציונה להתחיל בשלב השני של הניסוי בחיסון הישראלי לקורונה שאליו יצטרפו בתי חולים נוספים, מלבד הדסה עין כרם ותל השומר

שלב ב' בחיסון הישראלי יוצא לדרך; אלפי שקלים למתנדבים
בקבוקי החיסון במכון הביולוגי צילום: יח"צ

המכון הביולוגי בנס ציונה הודיע היום (חמישי) כי כבר בחודש הקרוב הוא צפוי להתחיל בשלב השני של הניסוי בחיסון הישראלי לקורונה שאליו יצטרפו בתי חולים נוספים, מלבד הדסה עין כרם ותל השומר בהם ניתנו החיסונים הניסיוניים עד כה.

על פי הודעת המכון, בתי החולים צפויים להתחרות ביניהם על התמריץ הכלכלי למתנדבים. על פי התכנית כל בית חולים צפוי לקבל בין 2.5 מיליון ל-4.5 מיליון שקלים בהתאם למספר המתנדבים שיקבלו בו את החיסון. המתנדבים עצמם צפויים להרוויח 5,000 ל-6,500 שקלים, סכום שישתנה בהתאם למספר פעימות החיסון שיקבלו.

בתוך כך, על פי דיווח ראשוני שהגיע ל'בחדרי חרדים', מקור בכיר בקופת החולים מכבי אומר היום (חמישי) כי בעוד כ-3 שבועות יגיעו החיסונים המיוחלים כל כך לנגיף הקורונה לישראל.

עוד חשף הבכיר כי מדובר בחיסון של חברת פייזר שזכה ל-95% יעילות. "קופות החולים יחלו לחסן מיד את אוכלוסיות היעד" אמר הבכיר. מדובר בבשורה של ממש, כאשר עיני כל העולם נשואות אל הפצת החיסונים שישחררו את העולם מלפיתתו של הנגיף.

קורונה חיסון לקורונה המכון הביולוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד