ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביציאה מההצהרה

נתניהו לעיתונאי: אולי תתקרבו לעמדה שלי • צפו

יחסו של ראש הממשלה לתקשורת מספק לא אחת רגעים משעשעים, אמש כשיצא נתניהו מההצהרה שמסר לאחר אישור החוק לפיזור הכנסת בטרומית נתקל ראש הממשלה בכתב חדשות 13, וביניהם התפתחה שיחה מעניינת • צפו

נתניהו לעיתונאי: אולי תתקרבו לעמדה שלי • צפו
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: Alex Kolomoisky/POOL

אמש (רביעי) לאחר יממה סוערת בה אושרה הצעת החוק לפיזור הכנסת בקריאה טרומית, מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה מיוחדת, בעת שחזר מההצהרה נתקל נתניהו בכתב הפוליטי של 'חדשות 13', ספי עובדיה וביניהם התפתחה שיחה משעשעת.

עובדיה פנה אל ראש הממשלה וביקש ממנו לגשת לעמדה ולשוחח איתו עבור צופי הערוץ, נתניהו השיב לו בתגובה תוך כדי ההליכה למשרדו "תתקרבו אתם לעמדה שלי".

במקביל באותה העת פרסם ברוך קרא בחדשות 13 כתבה שכותרתה שקרים מול העובדות. במהלך הכתבה אמר קרא כי נתניהו שיקר כשאמר שכחול לבן הפרו את ההסכמים הקואליציוניים, מול העובדה "הליכוד הפר את סעיף 30 של ההסכם הקואליציוני, שקבע העברת תקציב דו שנתי".

בתגובה לפרסום כתב אמיר אוחנה בחשבון הטוויטר שלו: ‏‎"שקרים מול עובדות"?! אין לכם טיפת בושה. כחולבן מפרה את ההסכמים הקואליציוניים מיום הקמת הממשלה - ומצויים בהפרה מתמשכת שלו עד עצם היום הזה... מה עם קצת אמת בדיווח?", נתניהו נראה אהב את תגובתו של אוחנה וצייץ אותה מחדש.

ספי עובדיה חדשות 13 ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד