י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרכבת האווירית של רייצ'ל H נוחתת במוצאי שושן פורים

רכבת אווירית עם ארגזי בגדים מעוצבים מקולקציה איכותית, מדהימה וחדשנית יצאה לדרכה מאירופה ותגיע לחנות בסנטר1 בירושלים במוצאי שושן פורים

הרכבת האווירית של רייצ'ל H נוחתת במוצאי שושן פורים

שעות רבות של מחשבה ולילות ארוכים של תכנון עברו על מעצבת והבעלים של מותג האופנה הפופולארי "רייצל H", בטרם יצאה הרכבת האווירית מאירופה עם ארגזי הבגדים המעוצבים לקיץ.

"הקולקציה החדשה תהיה מעודכנת ועכשווית ומאופיינת בקווים חלקים", מסבירה רוחי הורביץ. "השיפון יבלוט, אך גם סוגים נוספים של בד כלולים בסדרה החדשה, כשהמכנה המשותף לכול היא הדרישה הבלתי מתפשרת לבדים קלילים וכביסים, איכותיים במראה אופנתי ואביבי, המתאים לכל שעות היום".

הורביץ מגלה כי צבעי האביב והקיץ הקרוב ינועו סביב גווני הכחול נייבי, צבעי המארינס, עם נגיעות בלבן ואדום, אלה יהיו גם גווני השמלות והסרפנים בקולקציה החדשה. כמו בעבר, גם הפעם חשבה המעצבת על שילובים והתאמות לעליוניות וחצאיות, שהופכות את המלתחה למרהיבה ואינסופית.

הבשורה הצרכנית תחל מיד אחרי פורים, למחרת שושן פורים, אם לדייק ובהחלט יש למה לצפות. עשרות סדרות שונות מקולקציה איכותית, מדהימה וחדשנית ימתינו על מדפי וקולבי החנות בסנטר1 בירושלים.

מלבד בגדים נאים ונדירים, הרי שברייצ'ל H מציעים תפיסה חדשה למושג שירות. "אנחנו משקיעים משאבים רבים במימוש המושג 'שירות', על מנת להעצים את חווית הקנייה בחנות", מסבירים מנהלי המקום. "אצלנו תודעת השירות אינה מסתכמת בסיוע במציאת בגד, אנחנו משתדלים לייעץ, מסבירים ומתאימים לכל אם את מה שהיא צריכה לילדיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד