ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"אני מתנהג בשפיות"

אבי ניסנקורן: לא שולל את יאיר לפיד בראש כחול לבן

רק אתמול בבוקר סנטו כחול לבן בלפיד שקרא להם להצטרף אליו, ואמרו בתגובה "שימשיך לצעוק מהיציע", הבוקר שר המשפטים מטעם המפלגה נשמע הרבה יותר מפויס ואינו שולל חיבור עתידי עם לפיד

אבי ניסנקורן: לא שולל את יאיר לפיד בראש כחול לבן
יאיר לפיד//אבי ניסנקורן צילום: פלאש90

למרות שהחוק לפיזור הכנסת עבר רק בקריאה טרומית, במפלגות כבר עסוקים עמוק בבחירות ובחיבורים שכלל לא בטוח אם יידרשו אליהם בקרוב, התופעה מתרחבת ככל שמשמאילים, כאשר טובי המוחות והקמפיינרים שוברים את הראש איזה חיבור שובר שוויון, או יותר נכון שובר ליכוד, בקיצור, איזה חיבור יפרוץ את תקרת הזכוכית המרחפת מעל השמאל בישראל.

בבחירות האחרונות היה זה החיבור של לפיד הכריזמטי בהובלת גנץ, הרמטכ"ל, השתקן, החיבור כמעט והעניק לשמאל את כס הראש הממשלה, אך נתניהו הצליח יותר, והותיר אותם מפוצלים, רבים ומתקוטטים.

אתמול (חמישי) בתגובה לקריאתו של לפיד לכחול לבן להצטרף אליו, זכתה התגובה למענה "שימשיך לצעוק מהיציע". הבוקר בראיון לידיעות אחרונות נשמע שר המשפטים מטעם כחול לבן אבי ניסנקורן הרבה יותר מפויס.

בראיון שערכו עם ניסנקורן יובל קרני וטובה צימוקי נשאל ניסנקורן האם גנץ צריך לתת ללפיד לעמוד בראש: "גנץ הוא מנהיג כחול לבן. ניכנס למערכת הבחירות ונראה. אני לא יודע איזה חיבורים יהיו בהמשך" השיב ניסנקורן ולא שלל את מנהיג יש עתיד בראש רשימת כחול לבן.

עוד הוסיף ניסנקורן, כי הוא יושב במשרד המשפטים כמו עצם בגרון לנתניהו, שהיה מעדיף בתפקיד את אוחנה, עושה דברו, "אני מתנהג בשפיות" הצהיר ניסנקורן. והוסיף בנושא התקציב "המאבק של ביבי על התקציב הוא רק כדי שלא תהיה רוטציה, הכל אצלו אישי".

לסיום הציג ניסנקורן את 'קו ההגנה' של מפלגת כחול לבן והצהיר ניסנקורן כי מפלגת כחול לבן לא תתקפל שוב בעתיד והוסיף על ההצבעה שלהם "זו לא הייתה הצבעה טקטית, ככה אי אפשר להמשיך".

כזכור, אתמול קרא יושב ראש יש עתיד למפלגת כחול לבן לחבור אליו פעם נוספת, רק שהפעם הוא זה שיעמוד בראשות המפלגה המאוחדת, "ביום הכי גרוע שלי אנחנו כפול בגודל מהבאים אחרינו. אני קורא למי שיש לו את הניסיון לבוא ולהתכנס תחתינו", אמר בראיון לגל"צ.

מנגד, בכחול לבן הגיבו במתקפה על לפיד, ומסרו: "לפיד לא היה ולא יהיה אלטרנטיבה לראשות הממשלה. אין לו שום סיכוי להקים ממשלה. מאז ומתמיד ברח מאחריות גם כשכיהן כשר אוצר כושל. מנהיגות ממנו והלאה ולכן ימשיך לצעוק מהיציע - שם אין אחריות. גנץ היחיד שיוביל את מחנה המרכז בבחירות הבאות".

אבי ניסנקורן בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד