ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סיכום שבועי

גנץ: נתניהו דואג למשפט שלו יותר מלמדינה

רה"מ החילופי ויו"ר סיעת כחול לבן פרסם סרטון בו הוא מסכם את השסע הפוליטי השבוע במשכן מנקודת מבטו | לדבריו באם לא יושג תקציב בפגישה עם השר כץ בראשון, זה יהיה החותם על מערכת הבחירות שתגיע | צפו

גנץ: נתניהו דואג למשפט שלו יותר מלמדינה
בני גנץ צילום: Alex Kolomoisky/POOL

"בחירות הן אינן הדבר הנכון למדינה", פתח גנץ בסיכום השבועי שהוא מסביר את החלטתו לתמוך בחוק לפיזור הכנסת, "אבל הן עדיפות בהרבה על שיתוק שלטוני וניהול פוליטי של משבר בריאותי וכלכלי מהחמורים שידענו".

גנץ הוסיף והסביר, "לכן, אחרי שנתניהו החליט לא להעביר תקציב-החלטתי לפזר את הכנסת", כך שנראה כי הוא קיבל החלטה סופית, תוך שהוא גם מתכוון להעביר מספר חוקים בנושא הבחירות, "נקדם חקיקה שתדאג שהבחירות יעלו פחות לקופת המדינה ונתקן גם את חוקי התעמולה כדי למנוע שקרים, והסתה", אמר.

גנץ תוקף את נתניהו, "למרות שידעתי עם מי אני נכנס לממשלה, חשבתי שגם לו יש גבולות שלא עוברים. לצערי נתניהו דואג יותר למשפט שלו מאשר למדינה שלו".

בנוסף, אתמול דווח כי שר האוצר ישראל כץ ביקש להיפגש עם השר בני גנץ כדי להוציא ממנו את התקציב לשנת 2021, כשהמטרה היא למנוע בחירות, אך הסיכויים כי אכן הפגישה תמנע בחירות שואף לאפס. לגבי הפגישה הצפויה עם שר האוצר הבהיר גנץ: "אני אומר כבר מעכשיו באופן ברור: זה או תקציב מיד או בחירות".

גנץ הבהיר גם בנושא החקיקה שמכעיסה את הסיעות החרדיות כי בכוונתו לקדם את החוק, לאחר שהשבוע הוא הוסר מסדר היום מאחר שלא הושג לו רוב, "חוק השוויון גם יעלה, ויעגן את השוויון והאיסור באפליה, לצד תיקון חוק הפונדקאות שיתקן עוול ארוך שנים ומיותר", אמר.

בני גנץ בחירות ישראל כץ תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד