ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לא לוקחים סיכון

ישראל הזמינה כמות משולשת של חיסונים לקורונה

היערכות שיא: משרד הבריאות חתם עם 'מודרנה' על הסכם להכפלה בפי שלושה של כמות החיסונים שהחברה תספק לישראל בשנת 2021 | נתניהו: "זה נותן לנו תקווה | צפו

ישראל הזמינה כמות משולשת של חיסונים לקורונה
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות הישראלי חתם עם חברת מודרנה על הסכם להכפלה בפי שלושה של כמות החיסונים שהחברה תספק לישראל בשנת 2021, מכמות של 2 מיליון חיסונים לכמות של 6 מיליון חיסונים שיספיקו ל 3 מיליון אזרחים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "זה פי שלושה ממספר החיסונים בחוזה המקורי עם מודרנה". הוא הוסיף כי "זה נותן לנו תקווה אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. עד אז אנחנו צריכים לשמור על הכללים. המשימה שלנו היא להביא חיסונים, המשימה שלכם – לשמור על הכללים. אם נעשה את זה - אנחנו הולכים לנצח. יחד ננצח את הקורונה".

"לא יהיה אזרח שירצה להתחסן ולא תהיה לנו אפשרות לספק לו את החיסון", אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין. "צוותים מקצועיים התחילו בעבודה מאומצת על אופן חלוקת החיסונים. אבל עד שכולנו נהיה מחוסנים ייקח עוד מספר חודשים וחובה על כולנו להקפיד על ההנחיות ולא להיכנס לשאננות".

נציין, כי מנהל התרופות האמריקאי (FDA) ידון בעוד כשבועיים, ב-17 לדצמבר, על מתן האישור להפצה ההמונית של מודרנה. במידה והאישור יתקבל, המנות הראשונות יגיעו לישראל בסוף החודש או בתחילת ינואר.

חברת מודרנה קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד