י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הם רוצים אותנו"

ראש תכנית החלל הישראלית: יש חוצנים במאדים; הם בקשר עם טראמפ

בראיון שהעניק פרופ' חיים אשד לידיעות אחרונות, הוא מספר בביטחון על בסיס תת-קרקעי במאדים, בו שותפים יחד חוצנים ואסטרונאוטים אמריקניים | "אם הייתי בא עם מה שאני אומר היום לפני חמש שנים, היו מאשפזים אותי" | כוכב על

ראש תכנית החלל הישראלית: יש חוצנים במאדים; הם בקשר עם טראמפ
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"חוצנים" - מילה אחת שבניסיון לגלות את עולם העומד מאחוריה נשפכו עד כה טריליוני דולרים ואלפי גלוני דיו שימשו לכתיבת התאוריות אודותיה - תאוריות קונספירציה ברובן. עם זאת, פרופ' חיים אשד, שעמד בראש תוכנית החלל הישראלית ואבי הלוויין "אופק", משוכנע שיש חוצנים.

בראיון שנתן למוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות הוא מספר כי "העב"מים ביקשו לא לפרסם שהם כאן, האנושות עדיין לא מוכנה. טראמפ היה על סף לגלות, אבל החוצנים בפדרציה הגלקטית אומרים: רגע, תנו קודם להרגיע את הרוחות. הם לא רוצים שתיווצר אצלנו היסטריה המונית. הם רוצים להפוך אותנו קודם לשפויים ומבינים. הם חיכו עד היום, שהאנושות תתפתח ותגיע לשלב שבו נבין בכלל מה הם חלל וחללית".

לדבריו, "יש הסכם בין ממשלת ארה"ב לחוצנים. הם חתמו איתנו על חוזה כדי לעשות פה ניסויים. גם הם חוקרים ומנסים להבין את כלל מארג היקום, והם רוצים אותנו כמסייעים. יש בסיס תת־קרקעי במעבה המאדים, ויש שם נציגים שלהם וגם אסטרונאוטים אמריקאים שלנו".

הוא הוסיף כי "אם הייתי בא עם מה שאני אומר היום לפני חמש שנים, היו מאשפזים אותי. כל מקום שעד היום ניגשתי אליו באקדמיה עם זה, אמרו: הבחור יצא מדעתו. היום כבר מדברים אחרת. אין לי מה להפסיד. אני קיבלתי את התארים והפרסים שלי, מכבדים אותי באוניברסיטאות בחו"ל, וגם שם המגמה משתנה".

מאדים חלל דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד