כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

איך (כמעט) נפלה המהדורה המרכזית?

לאחר שרשרת המתיחות הפורימיות, יצאנו לשוחח שוב עם המותחים: עטרות לא תהיה חרדית, בן ארי יהפוך לשר רק כשנטורי קרתא יצביעו בבחירות, ולאריה ארליך התקשרו מהרדיו לברר עוד פרטים • אודיו

איך (כמעט) נפלה המהדורה המרכזית?
יוסי שחר

הידיעות שליוו את חג הפורים דיווחו בדרמטיות על תהפוכות לא מעטות שעברו על המערכת הפוליטית. החל מיצחק פינדרוס שיהפוך למנכ"ל העירייה, ברקת שקיבל את הקדנציה הבאה על מגש של כסף, דרך איחוד סיעות הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ומינויו של הפוליטיקאי הקולני, ד"ר מיכאל בן ארי לשר הממונה על רשות השידור, וכלה בבניית 30 אלף יח"ד בעטרות.

המפץ הגדול: פינדרוס מנכ"ל, עטרות חרדית
חשיפה: בן-ארי ימונה לשר רשות השידור

תאמינו או לא, אך יש כאלה שלקחו את הדיווחים ברצינות. שיתוף הפעולה מצד מושאי המתיחות, ורצינותם של העיתונאים שליוו את הידיעות: אריה ארליך – משפחה, ומתי טוכפלד - ישראל היום, גרמו לכמה ממערכות העיתונים להזיע, ולהרים טלפונים נזעמים לכתבים, לשאול כיצד חמק מהם הסקופ התורן.

עכשיו ניתן לגלות: איחוד סיעת האיחוד הלאומי לא היה ולא נברא, בדיוק כשם שפינדרוס לא הולך להתמנות למנכ''ל עיריית ירושלים. חשבתם על פתרון מצוקת הדיור החרדי בעטרות? הצחקתם גם את הילד הביתרי המתגורר בסמיכות לעיתונאי אריה ארליך.

מיד לאחר החג חזרנו למותחים, בכדי לברר איך הם נתנו את ידם למתיחה, מה התגובות שקיבלו, והאם להערכתם יש תרחיש לפיו המתיחה תהפוך למציאות, והתרחישים שהועלו יתקיימו במציאות.

יצחק פינדרוס יספר על חבר מועצת העיר ירושלים, שהתקשר בלחץ לשאול איך המהלך התגבש ללא ידיעתו, מתי טוכפלד יספר על טלפון נזעם מעורך בעיתונו 'ישראל היום', שביקש לדעת למה העביר טוכפלד את הידיעה לתקשורת החרדית, ואריה ארליך יספר איך כמעט הפיל בפח את אחד מערוצי הרדיו, שהתקשר לברר פרטים בשיא הרצינות.

רגע לפני שחוזרים לשגרה, רגעים אחרונים של חיוך.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד